Tijdelijk €25 aanbetaling

Sheraton Imperial

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sheraton Imperial voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 16 reviews

9.5FenomenaalScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Sheraton Imperial

• 9DeSmeder06-05-2012

5 sterren voor redelijke prijs

Uitstekend hotel met phenomenale service! Ligt net iets buiten het toeristen centrum, daarom stuk goedkoper. Toch prima met metro alles te bereiken en avonds met taxi.

• 10hartm3609-10-2011

Tophotel met uitstekende prijs/kwaliteit

Echt een fantastisch hotel, alles klopt. Met name het ontbijt is het meest uitgebreid en het best verzorgd dan ooit meegemaakt. Kamers fantastisch met uitzicht op Petronas Towers. Goed uiykijken naar aanbiedingen loont ! Wij zaten hier voor € 67 !

• 10Herman20-06-2011

Goed hotel..!!

Hier twee dagem mogen logeren. Hadden ander hotel geboekt via internet wat een afwerkplek bleek te wezen. Na situatie bij Sheraton uitgelegd te hebben, konden we tegen mooi prijsje hier terecht, ondanks hotel vol zat. Mooi hotelkamer en super ontbijt. Ligt aan drukke weg, waar je verder niks van mee krijgt. Metro halte vlak om de hoek..super voor uitstapjes.

• 9Herman20-06-2011

Goed hotel!!

Bij toeval hier terecht gekomen. Hadden twee straten verder op een ander hotel geboekt, bleek afwerkplek te zijn. Bij de receptie van het Sheraton uitgelegd en ondanks dat het hotel vol zat, tegen mooie prijs alsnog een kamer kunnen krijgen. Hotel heeft een goede ligging. Erg super ontbijt.

• 8Martin04-05-2010

Prima hotel

Prima hotel met vriendelijk personeel. De verzochte taxi voor een zeer vroege transfer was netjes geregeld. Metro-station is vlakbij en monorail bijna voor de deur. Zeer uitgebreid en goed ontbijtbuffet. Aan het eind van de dag is het heerlijk om nog even lekker af te koelen in het zwembad. Goed hotel voor naar onze maatstaven weinig geld.

• 10Edwin12-09-2009

geweldig hotel

Wij verbleven 2 weken in het Sheraton Imperial Hotel. De eerste week in een "gewone" kamer en de tweede week in een Club room op de 38e verdieping met uitzicht op de Twin Towers. De kamers zijn schoon en ruim en van alle gemakken voorzien. Het ontbijtbuffet is heel, maar dan heel ook erg uitgebreid. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hoewel het hotel niet midden in de Golden Triangle ligt, ben je met de zowat naast het hotel gelegen monorail in korte tijd in andere delen van de stad. Volgend jaar komen wij hier zeker weer terug.

• 9Erwin en Xavier Van Geertruyde - Minjauw15-04-2009

Niet twijfelen, doen

Het hotel Sheraton Imperial is perfekt gelegen. Vlakbij de metro en toch zeer rustig. Kamer, eten, ontvangst, service dit is top. Heerlijke bedden en super badkamer. Het eten was steeds excellent en met liefde bereidt. Dit is een plaats om steeds opnieuw naartoe te gaan.

• 10Jappie01-01-2009

Geweldig

Dit hotel is prachtig, de buitenkant ziet er niet echt uit maar van de binnenkant in 1 woord prachtig. Mooi zwembad met mooie verzorgde tuin. Wij hadden een executive club kamer op de 36e verdieping met mooi uitzicht over de Twin Towers! Kamer compleet, fijne bedden, erg ruim en verzorgd ingericht, en vooral de TV, net een bioscoop! Over het ontbijt ook niks dan goeds, heerlijk! Dit hotel bezoeken we zeker een 2e keer!

• 9T. Meijering02-11-2008

top hotel voor een zacht prijsje

Wij kiezen niet vaak voor super de luxe accommodatie maar wilden voor 90 Euro toch wel eens zoiets uitproberen (in Europa betaal je wellicht 3-dubbel?). Wij hebben ervan genoten! Cool uitzicht vanaf de 33e verdieping op de Twin Towers, mooie kamer met geweldig bed, maar het ontbijt spant de kroon. Jammer dat je op een gegeven moment voldoende hebt, want er ligt zoveel lekkers. De taxi die we voor een volgende ochtend bestelden en ontbijt om mee te nemen was allemaal niet geregeld.. Dat was vreemd, maar voor de rest, TOP!!!

• 10Edwin, Ynes & Ainhoa (4)28-05-2008

We hebben hier 3 nachten geslapen in april 2008. Super mooie, ruime kamer en heerlijke badkamer. Ontbijtbuffet heel erg uitgebreid. De monorail lgt op 50 meter en in 5 minuten ben je dan op de Bintang walk!

Hotel Sheraton Imperial info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Jalan Sultan Ismail, 50250