Hotel Renaissance (East + West Wing + New World)

Hotel Renaissance (East + West Wing + New World)stersterstersterster

8.6Fantastisch

Maleisië, Maleisië, Kuala Lumpur

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Renaissance (East + West Wing + New World) voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

71 reviews over Hotel Renaissance (East + West Wing + New World)

• 9Rob14-05-2015

Heerlijk hotel

Luxe hotel vlakbij de Petronastowers. Slaapkamer en aparte zitkamer, badkamer niet overdreven groot. We hadden een toilet op de badkamer die niet meer doorspoelde, gemeld aan receptie. Tijdens onze afwezigheid gerepareerd en keurig gemeld dat alles weer OK zou zijn. Maar daarna weer onbruikbaar. Op ons verzoek om 's avonds foto's te maken vanaf de bovenste verdieping van de Petronastowers werd direct gehonoreerd.

Gereisd met partner in mei 2015

• 0Nicole28-09-2011

Chique!

Chique hotel in het Golden Traingle District. Taxi naar het centrum pakken is niet duur. Superontbijt, erg uitgebreid en zeer goed!! Kamers waren prima. Beetje gedateerd, maar wel goed onderhouden. Prachtig uitzicht op de Petronas Towers!! Leuk hotel om paar nachten te verblijven als je van het waanzinnige KL wilt genieten!

Gereisd met partner in september 2011

• 8Annelies 06-08-2011

prima hotel

Nette kamers, niet al te ruim, maar de bedden lagen heerlijk. Badkamer verouderd maar wel schoon. Prima ligging vlakbij monorailstation (bukit Nanas) zodat je makkelijk overal naartoe kunt zonder vast te staan in de eindeloze files. Super uitgebreid ontbijt met oa. veel vers fruit en sapjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Linda08-06-2011

Super!

Wat een tophotel. Mooie entree, vriendelijk personeel (welkomstdrankje bij binnenkomst)en ruime kamers. Ligging is perfect bij de Petronas towers en Suria shoppingmall. Het ontbijtbuffet is overweldigend, zelfs met chocoladefondue!

Gereisd met partner in januari 2011

• 9cindy25-01-2011

top hotel

hier is gewonn alles goed. De ligging, ontbijt, vriendelijkheid, service.

Gereisd met partner in september 2006

• 9Ingrid05-01-2011

Grandioos

Wat een geweldig hotel, zeer vriendelijk personeel, zeer goed en uitgebreid ontbijt.De kamers waren goed, de bedden super. De ligging is zeer goed, ongeveer 10 minuten lopen naar de twin towers met daarin een mall.Naar de halte van de momorail was nog geen 5 minuten.

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 8Michiel22-12-2010

Mooi hotel op centrale plaats

Mooi hotel op centrale plaats, prima zwembad en goed restaurant. Twin Towers, KL Tower op loopafstand, Ook halte lightrail en metro dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 8Wibe Sierksma23-11-2010

Goede ligging + comfort tegen een betaalbare prijs

Op loopafstand van de Petronas Twintowers, zowat naast het station van de monorail, dus heel Kuala Lumpur goed bereikbaar. Bedden, zodra je gaat liggen val je al in slaap. Heerlijke boxprings. Een giga ontbijtbuffet, kan je hele dag op leven. Heerlijk zwembad om je de drukte van de dag even te doen vergeten. Er is breedband internet tegen betaling. Maar er zitten voldoende onbeveiligde netwerken in de omgeving waarmee je dus kosten bespaart. De versnaperingen in het hotel zijn wel kostbaar. Boek dus vantevoren incl. ontbijt. Diners kan je beter elders in de stad gebruiken. We hadden een kamer met uitzicht op de Twin towers.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Anouk05-10-2010

Fantastische service!!!!!!

Echt geweldige service en ontzettend mooi hotel! Goede ligging, tussen de Petronas towers en KL tower.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Anita Scholten22-07-2010

Prima hotel om de stad te bekijken

Prima hotel om Kuala Lumpur te verkennen, op loopafstand van de Twin Towers en van de skytrain die door Kuala Lumpur loopt. Wij vonden het een vrij luxe hotel, heerlijk om een rondreis mee te beginnen. Het ontbijt was zeer uitgebreid, voor de rest hebben we hier niet gegeten. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam zeker met het regelen van onze trip naar de Taman Negara. Vonden de luchtvochtigheid in Kuala Lumpur erg hoog in deze tijd van het jaar, in de andere streken waar we waren deze reis vonden we het beter.

Gereisd met partner in juli 2008

0 tips over Hotel Renaissance (East + West Wing + New World)

1 vraag over Hotel Renaissance (East + West Wing + New World)

• Fenny, 11-01-2011

vlcuht naar Maleisia

wie kan mij vertellen hoelang de vlucht vanaf Amsterdam naar Maleisia kuala lampur duurt en met welke maatschappij?

Dank je, groetjes Fenny

Laurens, 10-02-2011

KLM en Malaisia airlines vliegen elke dag rechtstreeks. Amsterdan - Kuala lumpur KLM vertrek 21.00 aankomts 16.00 (vluchttijd 12 uur) MH vertrek 12.00 aankomst 7.00

Kuala lumpur - Amsterdam KLM vertrek 24.00 aankomst 7.00 (vluchttijd 13 uur) MH idem (vliegen 15 minuten achter elkaar)

Fenny, 10-02-2011

Dank je wel voor je reactie op mijn vraag op Zover.

Het is mij onduidelijk wat je bedoeld met MH?

KLM A'dam/Kuala Lumpur; vertrek 21.00 uur. = 12 uur vliegen = dit de heenreis?

KLM vertrek 24.00 uur & aankomst 7.00 uur. = 13 uur vliegen = dit de terugreis?

hopend op een berichtje terug? Vriendelijke groet Fenny

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald