Hotel Radius International

+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 23 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

23 Reviews over Radius International

• 8Joep01-10-2013

Goed hotel

Groot hotel in een leuke en drukke uitgaansstraat. Kamers zijn prima, alleen de badkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken. Roomservice is ideaal en redelijk goedkoop. Verder beschikt het hotel over een lekker zwembad met uitzicht over de stad.

• 8Mieke19-08-2009

Meer dan prima.

Voor de prijs die we hebben betaald vind ik dit hotel meer dan prima. De ligging is perfect, overal dichtbij. Fijn zwembad en zeer vriendelijk personeel. De kamers stellen niet heel veel voor, maar zijn netjes en schoon en voorzien van airco. Goedkope kamer in verhouding tot de ligging, faciliteiten enz., enz., enz. Bij een volgend bezoek aan KL zou ik weer gaan.

• 6maxine en edwin06-03-2009

Dubieus.....

Twee nachten verbleven. De ligging is perfect en het zwembad koelt lekker af. Het belletje van de lift werden we gestoord van. Er was 's nachts zeer dubieus verkeer op de gang , ging de hele nacht door. Wij gaan nooit meer........ Was in de aanbieding maar 120 RM (ong. 24 euro).

• 8kitty04-03-2009

goed en goedkoop

Wij hebben een paar prima nachten gehad in het Radius. Ontbijt was lekker, zwembad was leuk voor de kinderen, de ligging is fantastisch. Onze kamers ( €40,- per nacht inclusief ontbijt) waren redelijk. Kortom: voor de prijs een uitstekend hotel.

• 7Leferink31-12-2008

volgende keer weer, goede entertainment

Het hotel in Kuala Lumpur heeft een goede ligging dicht bij het centrum en de befaamde shoppingmalls. Ook uitstekend voor mensen die doorreizen.

• 5miek de koning28-02-2008

Net terug uit dit hotel.Matig hotel het uitzicht erg armoedig. personeel vriendelijk.ontbijt goed.ligging perfect.kamer klein en wat smoezelig.bedden schoon.badkamer prima.

• 5J & C28-02-2008

Het personeel is ontzettend onvriendelijk en hebben een waardeloze klachtenafhandeling! De bedden zijn helemaal doorgelegen, gevolg: de volgende ochtend rugpijn!! De kamers zijn oud en slecht onderhouden! En het ontbijt is waardeloos!

• 3Jennifer28-02-2008

slecht hotel. Kamerz zijn smerig, slecht onderhouden, bedden met dikke ligplekken. Ontzettend gehorig hotel, je hoort alles wat de buren doen. Klantenservice is ruk. Wanneer je het hotel op de internet van te voren boekt, betaal je de helft van de prijs dan contant aan de balie. Slecht hotel!

• 7Raymond17-11-2007

Redelijk hotel voor een gemiddelde prijs. Ok ontbijt en zeer goede ligging t.o.v. diverse bezienswaardigheden. Metrolijn +/- 5min lopen.

• 4Angela21-09-2007

Kom net uit dit hotel vandaan, heb er een paar nachten doorgebracht. Wat een vreselijk vies hotel is dit, lampenkappen smerig, ranzig tapijt waar je niet zonder schoeisel op wilt lopen. Matrassen met opgedroogde bloedvlekken van vrouwen (ja, die hoogte), lakens vies, kussens geel. De badkamer helemaal beschimmeld, handdoeken zijn oud, vies en stonken. Over het zwembad ben ik ook niet te spreken, ligt in zicht van -+ 200 hotelkamers en sommige volkeren vinden het leuk om niet-aziatische dames in bikini te fotograferen. Daar hou ik niet van, dus daar heb ik een klacht over ingediend en daar moet het personeel ook rekening mee houden bij de kamerindeling vind ik. Kortom, een ruk hotel waar ik niet meer heen wil. Oudheid kan ik begrijpen maar ik wil wel dat alles schoon is.

Hotel Radius International info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar

Meals