Hostel Number Eight

6 reviews over Hostel Number Eight in het Nederlands

Afrader, vergane glorie..

jajo
6-3-2012

We waren hier op aanraden van een vriend die hier een aantal jaar geleden was. Het lijkt erop dat het begonnen is als een prima gestyld leuk boutique/design hotel, maar inmiddels verslonst en slecht onderhouden is. De kamer en private badkamer waren vies. In elke hoek en in de kast lag stof. Veel schimmel in de douche en naast de wc vlekken en een ranzige toiletborstel. Op de kamer geen wifi bereik. Beneden in de -gezellig ingerichte loungeruimte- liep een rat die zich vermaakte in de 2 open (?!) vuilnisbakjes. Verder was er veel kapot en was het rommelig: kapotte stoelen, wc rol houder viel telkens, op de gangen tv's met een laag stof erop en zakken wasgoed. Het servies bij het ontbijt was niet schoon. Het ontbijt was simpel: je kon zelf wit brood toasten. Verder stond er jam, bananen, koffie en thee. Het hotel wordt gerund door een aantal aardige jongemannen die zich met elkaar - en aanwezige vrienden- goed vermaken, maar duidelijk niet goed zijn in het runnen van een guesthouse.

Gereisd Met partner in maart 2012

Toplokatie

Diane
11-11-2009

Zeer goedkope hostel in de grootstad. Mooi ingerichte kamers. één straat verderop zijn er veel lekkere restaurantjes!

Gereisd Met partner in november 2009
2008

Goed Hostel in een leuke omgeving

Kay en Inge
8-9-2008

Dit is een prima hostel om Kuala Lumpur te verkennen. door de drukte kan het wel in de spits erg lastig te bereiken zijn met taxi. de kamers zijn schoon en netjes met een wastafel op de kamer en douche en wc op de gang. Als je hier bent ga dan in ieder geval naar 1 straat verderop om 's avonds nog een paar stokjes Satay naar binnen te werken. heerlijk en dan als toetje heerlijk Lychees.

Gereisd Met partner in september 2008

3 nachten hier geweest

Celine
27-2-2008

3 nachten hier geweest. Prima guesthouse. Sfeer is goed, kan lekker relaxen en internetten beneden. Kamer ziet er basic uit, maar wel schoon. Wc was op de gang, ook prima. De douches beneden waren er ruim voldoende en waren fijn.

Gereisd Met partner in Wed Feb 27 2008 20:54:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Fijne kamer (courtyard double) die net stijlvol was, met

Astrid
19-10-2007

Fijne kamer (courtyard double) die net stijlvol geschilderd was, warmrood met bruin. Gedeelde douche/toilet, maar deze zijn achter de kamer. Ontbijt is basic, maar prima! Vriendelijk, behulpzaam personeel.

Gereisd Met partner in oktober 2007

Onze overnachtingen in Kuala Lumpur hebben wij zowel op de

C Beh
25-9-2007

Onze overnachtingen in Kuala Lumpur hebben wij zowel op de heen als terugreis (rondreis gemaakt)hier doorgebracht. Wij vonden het een erg fijn guesthouse. De kamers zijn basic, maar netjes en schoon. Beide keren hadden we een kamer zonder douche of toilet, het sanitair is prima, zeker de douches (stuk of 6, warm water, heel schoon). 's Ochtends kun je je eigen ontbijt klaarmaken, er is toast, boter, jam, koffie, thee en vers fruit. Een straat verderop vind je er 's avonds een lange straat met alleen maar restaurantjes, heel gezellig en heerlijk eten. Je zit op 5-10 minuten lopen van de monorailhalte van Bukit Bintang en de grote warenhuizen. Op de laatste dag konden we onze handdoeken houden en mochten we onze tassen daar in de kast zetten zodat we overdag nog konden shoppen en 's avonds nog even opfrissen voordat we naar de luchthaven gingen.

Gereisd Met partner in september 2007

Hostel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Number Eight in Kuala Lumpur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Number Eight zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.