Hotel Maya Kuala Lumpur

Wellness hotel, Luxe hotel, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag33°24°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Maya Kuala Lumpur voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Maya Kuala Lumpur in het Nederlands

prima hotel

marielle
20-6-2010

Wij vonden het een prima hotel, helemaal om bij de komen van de jetlag (met 2 kids). We hadden een ruime kamer , met dvd speler en groot flatscreen, WIFI aanwezig en uitzicht op Petronas towers. Het ontbijt was prima en het hotel lag erg centraal. Zwembad was erg mooi. Prima hotel, maar daar was de prijs ook naar.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010
Hotel Maya Kuala Lumpur, General Manager, 12-10-2018

Dear Valued Guest,

Many thanks for posting such an beautiful review following your stay with us at Hotel Maya KLCC just a mere distance to the iconic Petronas Twin Towers. I am so pleased to read about your stay was such a success and that you enjoyed our superb location and our services.

Hopefully we will have the pleasure to welcome you back to Hotel Maya KLCC in the not too distant future.

With kindest regards, Hotel Maya Kuala Lumpur

Zeker geen 5 sterren waard! Toe aan renovatie

madagascar
27-3-2010

Op aanraden van familie en vrienden hebben wij gekozen om 1 nacht te overnachten in het Maya hotel in KL. De prijs kwaliteit verhouding is zeker niet in balans. Het ontbijt is eentonig en de kamer was hoognodig toe aan een flinke onderhoudsbeurt. De badkamer was ronduit vies met schimmelvlekken en zeker niet grondig schoongemaakt, gebreken in de kamer uiteenlopend van kapotte verlichting tot aan vies beddengoed. Wij hadden een 5 sterren hotel verwacht maar kwamen van een koude kermis thuis. De volgende 2 dagen hebben wij in het Mandarin in Kl geslapen, dit hotel is niet te vergelijken met het Maya hotel kwa service, hygiene, uitgebreide betaalbare eetgelegenheden en het ontbijt was het hoogtepunt van de dag in het Mandarin

Gereisd Met partner in maart 2010

Ongetwijfeld het mooiste hotel in Kuala Lumpur

pernille
27-7-2009

Hotel Maya is zonder twijfel het mooiste hotel in Kuala Lumpur. Wij hadden een suite, met ramen van vloer tot het plafond. Schitterend ingericht en overal in het hotel kijk je je ogen uit. Het restaurant bij het hotel is uitstekend. Ook de skylounge met uitzicht op de Petronas Towers is een aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Jul 27 2009 13:58:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Tophotel

Marieke
14-9-2008

Supermooi designhotel!! Heerlijk eten. Mooie kamers. Goede bedden en schoon beddegoed. Extra kussens. TV met veel kanalen. Goed gevulde minibar. Hele mooie badkamer met leuke vanitysets. Mooi zwembad. Elke dag schone handdoeken. Goede ligging by petronas towers, maar het is beter qua openbaar vervoer om in Sentral te zitten (le meridien). Minpuntje - de handdoeken stinken echt een uur in de wind!!

Gereisd Met partner in september 2008

• De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Engels, Europees-Aziatisch, Italiaans, Japans, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsBloemenwinkel
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen
  • FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maya Kuala Lumpur in Kuala Lumpur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maya Kuala Lumpur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.