Hotel Mandarin Pacific

HotelWeer vandaag34°26°
Hotel Mandarin Pacific
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mandarin Pacific voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mandarin Pacific in het Nederlands

betaalbaar hotel, geen luxe

Martijn
17-8-2011

Hier een paar nachten verbleven.

Kamers zijn basic en eenvoudig. Wij hadden een kamer zonder ramen, dus lijkt dan gelijk vrij klein. Badkamer was niet fris (schimmel in douchegordijn en in de voegen). Verder alles goed in orde.

Ontbijt was gewoon goed.

om de hoek bij Petaling Street

Barbara
14-9-2010

In tegenstelling tot de kleine kamers van de diverse hotels op Petalling Street en wij kunnen het weten want we zijn na het fiasco van orange hotel op zoek gegaan naar een ander betaalbaar doch luxer en comfortabel hotel is Mandarin Pacific een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mandarin Pacific in Kuala Lumpur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mandarin Pacific zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mandarin Pacific scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.