Hotel Hilton Kuala Lumpur

Hotel Hilton Kuala Lumpur

9.6Fenomenaal

Maleisië, Maleisië, Kuala Lumpur

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Kuala Lumpur voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Hilton Kuala Lumpur

• 9hansveldkamp24-10-2014

Prima hotel, maar service kan beter

Na eerst in Double Tree at Hilton verbleven te hebben was dit een stap terug. Geen guest relations, iets zakelijker en zeker een matiger ontbijt (uitgedroogde pancakes e.d.). Kamer op 35ste verdieping was uitstekend, helaas werkte de temperatuurbeheersing niet goed met als gevolg dat we 's nachts wegvroren en de tweede nacht extra dekens moesten laten aanrukken. Wel een schitterend zwembad

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 9bhakti110-04-2013

Beste kamer uit in een 5 ***** hotel

Er zijn veel hotels met 5* en de kamers zullen altijd goed zijn, maar deze is een klasse apart. Een kamer bestaat uit inloop deel, inloop klerenkast, ruim slaapdeel. Maar het is vooral de badkamer dat het maakt: groot jacuzzi achtig badkuip naast het slaapgedeelte gescheiden door een schuifdeur, apart toilet achterin dat groter is dan menig eigen toilet.

Alleen gereisd in januari 2012

• 8Jeroen13-03-2011

Luxe en ruim

ben hier zakelijk geweest. Heb in italiaans restaurant gegeten, is wel goed. Valt me op dat alle vlees veelal doorbakken is. Lekker zwembadje er bij. Ligt wel wat ver van gezellige centrum, maar is super bereikbaar vanaf vliegveld.

Zakelijk gereisd in maart 2011

• 9marcohomburg01-02-2011

goede prijs kwaliteit verhouding

ligging tegenover KL Sentral (centraal station) is perfect. Hierdoor is het hotel makkelijk bereikbaar vanaf KL Intern. Airport - 26 min per trein en kan per metro eenvoudig de stad worden ontdekt.

schitterend zwembad op de 8 ste etage in een prachtige setting

aanbevelenswaardig dit hotel ver voor vertrek te boeken om de kamerprijs enigszins binnen de perken te houden (innovity suite eur 165 per nacht incl ontbijt 2 volwassenen en een kind 3 jr)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 10edo12-01-2011

Hier kom je niets te kort

Fijn hotel voor stop-over direct naast Sentral Station. Om wat te zien van de stad moet je wel steeds een taxi nemen omdat het gebied rond dit hotel absoluut niet geschikt is om een eindje te gaan wandelen. Zwembaden met glijbaan zijn mooi aangelegd. Chinees restaurant is absoute aanrader. Ontbijt is niet te overtreffen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 10Stefan28-10-2009

Onvergetelijke vakantie gehad in dit hotel

Door mijn gold membership werden mijn vrouw en ik volledig in de watten gelecht op de executieve floor. Ontbijt en avond eten waren gratis + alle drank (inclusief wijn) is gratis te nuttigen in de executieve lounge. Veder heeft de kamer een erg strak design en het hotel is gesitueerd direct naast het hoofd station van KL. Je bent in 40 minuten vanuit KL airport in je hotel. Dit is dus een erg mooi hotel om KL te verkennen.

Gereisd met partner in januari 2009

• 9frans26-10-2009

Super Hotel

Prima ligging,op loopafstand van metro en binnen 20 minuten naar de luchthaven.Mooie kamers alles tot in de puntjes.Ontbijt teveel en te lekker.Als je naar KL gaat moet je dit hotel boeken.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9Sandra16-09-2009

Geweldig hotel voor een stedentrip

Wij verbleven hier tijdens onze huwelijksreis in augustus 2009 4 dagen. Kamers zijn modern, fijne badkamer en van alle gemakken voorzien. Ontbijt is geweldig, veel keuze en lekker. De honeymoon surprise was super leuk, heel attent van het hotel. Openbaar vervoer met goede verbindingen (KL Central) ligt tegenover het hotel. Kortom, voor een paar dagen Kuala Lumpur is het Hilton KL een aanrader.

Gereisd met partner in september 2009

• 10Gino01-08-2009

SUPER

Supergoed hotel, vlabij het sentral station. Prachtige zwembad op de achtste verdieping met uitzicht op de Twintower(KLtower). Ontbij is werkelijk verrukkelijk!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 10Lien17-02-2009

wauw

Echt in 1 woord WAUW. Geweldig hotel! Goede ligging, goed restaurant, goed opgeleid personeel. Honeymoon verassing was top en als je verjaardag net valt in de periode dat je er verblijft, krijg je taart! We hebben zelfs de kapper uitgeprobeerd! Heb je even geen zin in luxe? Loop dan naar de overkant waar het station zich bevind met allerlei kraampjes met kleding, horloges, zonnebrillen etc. En voor een vette hap kan je daar ook terecht bij KFC en MC Donalds.....

Gereisd met partner in februari 2009

Hotel Hilton Kuala Lumpur info