Hotel Grand Seasons

Hotel Grand Seasons
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Seasons voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Grand Seasons in het Nederlands

2007

Dit is een mooi hotel met zwembad

Michael
2-7-2007

Dit is een mooi hotel met zwembad. Het heeft grote complete kamers. Het ontbijt was zeer uitgebreid met zowel Oosters als Westers eten. Het hotel biedt ook de mogelijkheid voor een late checkout. Dat is prettig met de late vluchten naar Amsterdam. Dit kostte ons het tarief van halve dag. Enig minpuntje was dat onze sleutelkaart op de laatste dag tot 2 keer toe was geblokkeerd. Dat is behoorlijk irritant als je kamer op de 25e verdieping is. Het hotel heeft overigens 35 verdiepingen.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Goed hotel, mooie kamers, zwembadje op de 11e verdieping

Rob en Natasja
18-4-2004

Goed hotel, mooie kamers, zwembadje op de 11e verdieping helaas zonder barretje, goede behulpzame bediening. KL zelf is een grote, drukke stinkstad.

Gereisd Anders in april 2004

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Op het terreinBagageruimte, Disco
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Seasons in Kuala Lumpur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Seasons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.