Hotel Grand Hyatt Kuala Lumpur

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hyatt Kuala Lumpur voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand Hyatt Kuala Lumpur in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastisch hotel!!

Jacqueline
18-9-2013

Dit is de tweede keer bezoek aan een Hyatt hotel en nog steeds erg te spreken! Wat een geweldige service. Top personeel die graag een stapje extra te doen om de gast tevreden te houden. Hotel zit op een super locatie nabij het KLCC en de Petronas torens. Vanuit hier ook gemakkelijk andere bezienswaardigheden te bereiken, o.a. met de taxi die altijd voor je klaar staat voor het hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hyatt Kuala Lumpur in Kuala Lumpur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hyatt Kuala Lumpur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hyatt Kuala Lumpur scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.