8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fraser Place Kuala Lumpur voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Fraser Place Kuala Lumpur in het Nederlands

Groot appartement met kingsize tweepersoonsbed. Bad aanwezig en aparte heerlijke douche. Kamer was schoon en was van alles voorzien. Geen balkon aanwezig, maar hebben wij ook niet gemist ivm de hitte in Kuala Lumpur. Ontbijtbuffet was prima. Buitenzwembad aanwezig met uitzicht over een klein deel van de stad. Ook binnenzwembad aanwezig, hier hebben wij echter geen gebruik van gemaakt. Buitenzwembad was tijdens ons verblijf gesloten ivm schoonmaakwerkzaamheden, wat natuurlijk erg zonde was. Wel wat lawaai aanwezig in het appartement, omdat ze dicht in de buurt van het hotel een flatgebouw aan het bouwen waren.

Luxe op topplek

~*~Tanja~*~, 12-8-2014

Hotel met grote ruime appartementen met een keuken, zitgedeelte, slaapkamer en badkamer, allemaal ruim opgezet. Heerlijk groot en hoog bed waar je in weg zakt (uiteindelijk wel wat te zacht voor ons, maar dat is persoonlijk). Mooie badkamer met aparte douche en bad.

Was je vroeg bij het ontbijt, dan was het nog lekker rustig, later (na 8.30 uur) eigenlijk veel te druk (lange rij voor gebakken eitje en de koffie automaat). Er was van alles wat, maar niet zo uitgebreid als we in andere hotels hebben gehad (met minder sterren). Personeel zeer vriendelijk.

De ligging is echt perfect, de ene kant ga je richting de Petronas Towers (5 minuten lopen), de andere kant naar de KL Tower of via de skywalk richting Bukit Bintang.

Er zijn allerlei faciliteiten als een zwembad, fitness, spelcomputerkamer, wasserij.

Heerlijk.

Najlae El Yousfi, 14-7-2014

Een heerlijk hotel die echt 5 sterren waardig is, op loopafstand van de Petronas Towers en de suria KLCC. Kamers zijn groot en netjes. badkamer is schoon en het uitzicht fantastisch. Zwembad op de 18de verdieping is heel mooi. En overal gratis WiFi. Enige minpunt is het lang wachten op de liften.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fraser Place Kuala Lumpur in Kuala Lumpur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fraser Place Kuala Lumpur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fraser Place Kuala Lumpur scoort een 8.82 uit 10 op basis van 3 reviews.