MaleisiëMaleisiëKuala LumpurHotels Kuala LumpurHotel Doubletree by Hilton Kuala Lumpur

Hotel Doubletree by Hilton Kuala Lumpur

MaleisiëMaleisiëKuala Lumpur

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Doubletree by Hilton Kuala Lumpur voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Doubletree by Hilton Kuala Lumpur

• 5A. van der Heeft - Warnaar14-08-2016

Kuala Lumpur is geweldig

wij vinden double tree by Hilton tegen vallen. Voor een 5 sterren hotel met de naam Hilton hadden we meer verwacht. De locatie is prima en Kuala Lumpur is geweldig. De kamer was erg klein en heel gehorig met geluiden van buitenaf op de 27e verdieping. Ons uitzicht was een blinde muur. De foto's van de kamer op internet kloppen in het niets met de werkelijkheid. Het personeel is vriendelijk zoals je mag verwachten. Er werd ons geen transfer aangeboden zowel niet op de heenreis als terugreis.

• 10hansveldkamp24-10-2014

Een tophotel met topservice op een toplocatie

De gastvrijheid van dit hotel begint feitelijk al bij de boeking. Er volgt nl. een heldere, gastvrije mail met nodige info. Bij het ontvangst wordt je welkom geheten door het uitstekende guest relationsteam. Wij werden welkom geheten door Hedwig die ons uitstekend heeft geholpen. Het uitzicht vanuit onze kamer was geweldig, het onbijt was grandioos (Maleisisch, Chinees, continentaal, Indiaas). Ook één avond gedineerd wat werkelijk verrukkelijk was. Jammer dat we niet ons gehele verblijf hier konden verblijven. Het hotel was nl. volgeboekt.

• 9Bart15-03-2011

Heerlijk hotel met fantastische service

Vanuit het hotel kun je makkelijk een metro station bereiken vanwaar je eenvoudig de stad kunt bereizen. De kamer die wij hadden had een prima badkamer (met uitzicht op de kamer) en een prettige kamer. Het was gelegen op de 24e verdieping. Bij eerste binnenkomst kwam de entree te groots over, vervolgens ga je naar de 1e verdieping waar de receptie en bar liggen. Op de 9e verdieping een heerlijk restaurant waar je in de avond een heerlijk chinees, maleis of indisch buffet kunt krijgen over verdeeld over drie aparte gedeeltes. De service van het personeel was prettig en prima. De volgende keer zou ik weer hier heen gaan.

Hotel Doubletree by Hilton Kuala Lumpur info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar