Géén boekingskosten

Hotel Capitol

MaleisiëMaleisiëKuala Lumpur

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Capitol voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 35 reviews
+101/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 35 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

37 Reviews over Capitol

• 9Don Lans08-02-2017

Wederom Hotel Capitol

Voor de zoveelste keer naar ons geliefde hotel midden in het bruisende metropool Vlak bij de mono rail, Shopping Malls, restaurants, TwinTower, China Town,Streetfood Jalan Alor, enz,enz Kamers zijn ruim met goede bedden en het ontbijt goed Via touroperator geboekt

• 10Don Lans07-03-2016

Fantastisch Hotel in Centrum

Nette kamer met mooi uitzicht over de stad Wederom voor de zoveelste keer in dit perfecte hotel verbleven! 27-01-2016

• 9Don03-03-2015

Perfect hotel

Wederom 5 nachten geboekt als stopover in dit perfect hotel met een centraal ligging daarna door gereisd naar Bali Diverse shows gezien i.v.m.de viering van het Chinees Nieuwjaar

• 9Don31-01-2014

Perfect hotel midden in het gezellige centrum

Capitol hotel is een goed hotel centrale ligging en tegenover een mall BB King Goed ontbijt, frisse kamers, goed uitzicht over de stad en Twin Tower .......en betaalbaar qua prijs/kwaliteit Geschikt hotel voor verblijf als stopover Vlakbij Jalan Petalin (Chinetown)

• 5Hilleen212-10-2012

zeer matig hotel

Nog nooit een negatieve beoordeling gegeven voor een hotel, maar dit was echt onder de maat. Kamers zijn gedateerd (maar dat komt wel vaker voor), maar waren vooral erg vies! Drinkglazen in de badkamer zaten nog vol tandpasta van de vorige gast, schaamhaar lag nog in de toilet, bed vies etc. Hier gelukkig 'maar' 2 nachten verbleven. Wijk waarin het hotel ligt geeft een verkeerd beeld van KL m.i. (érg multicultureel, rommelig, verpauperd, vies), zodra je hier echter doorheen bent kom je in het levendige en sfeervolle KL uit. Onbijt was ook zeer matig van kwaliteit, in een erg sfeerloze grote ruimte... Nee, voor ons volgende keer een ander hotel

• 8Wendy08-01-2012

Super Hotel om Kuala Lumpur te ontdekken

Het Capitol Hotel heeft een uitstekend ligging in de gouden driehoek van Kuala Lumpur. Je loopt in een paar minuten naar de monorail, daarmee kun je eenvoudig de hele stad bereiken (bijvoorbeeld de Petronas Towers). Tegenover het hotel zit een 7/11 winkeltje, er handig zo dichtbij. Er zitten veel warenhuizen in de buurt maar de meeste zijn erg luxe en (dus) duur. Wel leuk om te eens binnen te lopen! Het hotelpersoneel regelde voor ons een taxi naar Chinatown, hier kun je leuk rondstruinen op de markt en eten bij 1 van de eenvoudige maar zeer lekkere en goedkope eettentjes.

De hotelkamer is klein maar erg schoon en netjes. De badkamer is ruim met een grote inloopdouche. Probeer wel een kamer zo hoog mogelijk in het gebouw te krijgen, dan heb je minder last van het verkeer 's nachts. (oordopjes zijn wel een aanrader) Het ontbijt is uitgebreid, zowel westers als Aziatisch. Er is geen zwembad aanwezig, maar in KL is zoveel te zien en te doen dat je dat eigenlijk ook niet mist.

• 8Leentje16-10-2010

Gewoon goed

Prijs-kwaliteits verhouding is goed, als je eerste klas wilt zitten moet je niet in een * hotel gaan zitten voor 35 euro! Prima ontbijt, heel schone verzorgde en complete kamer. Omgeving snachts wel wat geluid van buiten maar dat brengt de ligging midden in het centrum nu eenmaal met zich mee. Wij hebben er echt niet van wakker gelegen. Bij aankomst 's avonds hadden wij pech met de baliemedewerker die ons ontving, die snapte er niks van. Overall gewoon goed.

• 8Lisette24-09-2010

Top hotel

Prima hotel, ruime kamer met grote inloopdouche. Goed ontbijt. Maar bovenal een top locatie, op loopafstand van diverse attracties maar ook vlakbij monorail. Veel restaurantjes/tentjes in de straat, hierdoor helaas wel wat geluidsoverlast 's avonds. Wij keken vanuit de kamer uit op de Petronas Twin Towers!

• 7Rik en Corinne25-01-2010

Prima hotel

wij hebben hier 2 (slapeloze) nachten doorgebracht. Slapeloos omdat er helaas 50 meter verderop in de straat (elke avond) een live band speelde tot snachts. érg vervelend als je je jetlag eruit wilt slapen en er geen andere kamer aan de andere kant is. Uitzicht interesseerde ons geen bal wat dat betreft.

Verder prima hotel, goed ligging t.o.v. shoppingmalls en andere bezienswaardigheden. Heerlijk en goedkoop eten om de hoek in de straat Jalang Alor. Ontbijt van het hotel zelf was niet bijzonder, veel warme hap waar je van moet houden op je nuchtere maag.

City Tour was een drama, dat nooit meer. Pak de hop on/hop off bus, kan je zelf bepalen waar en wanneer je ergens heen gaat en heb je geen/minder last van hufterige andere toeristen en hoef je niet gedwongen naar van die vreselijke toeristische commerciele winkels die je maar al te graag een flinke poot uitdraaien.

• 8laurastraver25-10-2009

Prima prijskwaliteitverhouding + goede ligging

Zeer comfortabel hotel. Ik had een erg mooie hoekkamer met uitzicht op de Petronas Towers! De kamer oogde nieuw. De badkamer was keurig. Het ontbijtbuffet was uitgebreid. Het hotel ligt net achter Bukit Bintang dus centraal maar toch rustig.

Ik had via internet geboekt voor 37 euro incl ontbijt. Geen geld voor zo'n hotel.

Hotel Capitol info

Het complex