Géén boekingskosten

Hotel Ancasa

MaleisiëMaleisiëKuala Lumpur

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ancasa voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 27 reviews

7.6GoedScore uit 27 reviews

• Airconditioning

27 Reviews over Ancasa

• 5astridvw14422-05-2014

nooit meer

Het hotel is perfect gelegen bij metro, Chinatown en 19 min van Petronastorenen uitgaanfsgebied Bukit Bintang. Het hotel is sterk veroudert en toe aan renovatie. We zijn hier 4 dagen geweest en elke dag moesten we melding maken van een verstopt toilet. Riolering deugt totaal niet. Service is er niet, excuses worden niet gemaakt. Ramen konden niet dicht, fohn werkte niet. In het restaurant zien ze je liever niet als gast, want als je vraagt of ze een drankkaart hebben dan is het antwoord nee en loopt de bediening gewoon weg, Vervolgens moet je zelf een menukaart zoeken om te kijken wat ze hebben. Bij het ontbijt mag niet gerookt worden, maar bij het diner wel...smerig. Hotel heeft geen zwembad. Wil je centraal in de stad zitten dan kun je hiervoor kiezen, maar verwacht geen service of fijne kamer.

• 7marion eenink02-05-2014

goed hotel op gunstige plek

Kamers vertonen iets achterstallig onderhoud m.n. de badkamer, maar de locatie en het ontbijtbuffet maken alles goed!

• 7Astrid Timmermans29-05-2013

Prima plek om Kuala Lumpur te ontdekken.

In China Town. Meteen om de hoek de central market leuk om te bezoeken. Metro ook dichtbij vraag een plattegrond bij de receptie staan de meeste bezienswaardigheden al op en ook een overzicht van de metro die uitstekend is snel en goed. Wij zijn 3 dagen geweest genoeg om allerlei dingen van Kuala Lumpur te zien. Hotel is goed kamer was redelijk maar wel schoon belangrijk dus. Ontbijt was ook goed.

• 8ing05-11-2012

Prima stadshotel

Prima hotel voor verblijf in grote stad, en geweldige ligging, vlakbij Chinatown! aanrader

• 8peoplearestrange22-06-2012

Goede locatie, Heerlijk ontbijt!

Ons verblijf bij Hotel Ancasa* in Kuala Lumpur is heel goed bevallen. De kamers zijn schoon en goed onderhouden en je krijgt dagelijkse housekeeping. Het hotel beschikt over een mooie ruime lobby en het ontbijt is erg uitgebreid en lekker.

We konden vanuit dit hotel gemakkelijk de stad verkennen en verschillende activiteiten ondernemen.

De staf van encasa hotel is erg vriendelijk, we hebben eenmalig een probleem gehad met onze kamer sleutel, dit probleem werd gelijk verholpen door de staf. Super!

Kortom, bent u van plan binnenkort Kuala Lumpur te bezoeken? dan is dit een aanrader!

Groetjes Steffi & Adrienne, People Are Strange

• 7michelle140520-06-2012

Goed hotel met een perfecte ligging

Het hotel heeft een goede indruk op ons gemaakt. Het is een netjes hotel met de goede bediening. Vooral voor de prijs/kwaliteit is dit hotel zeker een aanrader. Daarnaast ligt dit hotel naast het erg leuke en gezellige chinatown.

• 8Magicaljourneys19-06-2012

Perfecte locatie

Dit hotel is centraal gelegen in de stad en bevindt zich vlakbij Chinatown. Wie nog wilt shoppen op de markt in Jalan Petaling zit hier zeker goed, deze markt is namelijk op 5 minuten loopafstand van het hotel. De kamer waarin wij verbleven had goede bedden, een heerlijke warme douche, een minibar en was er zelfs draadloos internet aanwezig op de kamer. Daarnaast had onze kamer uitzicht op de KL tower en de Petronas Towers wat in de avond toch een prachtig uitzicht vanuit je hotelkamer geeft!

• 8Born2BWild17-06-2012

Centraal gelegen hotel !

Dit hotel in Kuala Lumpur ligt zeer centraal en dient als ideale uitvalsbasis voor een citytrip naar Kuala Lumpur

• 8thelegendcontinues201213-06-2012

Mooie plek in hartje China Town!

De kamers zijn ruim en met warme kleuren ingericht. Het hotel is ideaal gelegen, met 5 minuten lopen ben je midden in hartje China Town! Het ontbijt is erg uitgebreid en smaakt heerlijk. Het personeel is vriendelijk. Het enige nadeel is dat de pas om je kamer te openen erg gevoelig is voor mobiele apparatuur. Zo gauw je je pas te dicht bij je mobiel of fototoestel houdt blokkeert de pas en kan je je kamer niet meer in. Je moet dan naar de receptie om hem weer te laten activeren.

• 7Freek Tukker13-06-2012

Redelijk hotel voor redelijke prijs

Zoals al eerder omschreven dendert er een monorail dag en nacht voorbij aan de voorkant van het hotel. Wij zaten op de 9e etage maar het leek alsof hij door de kamer reed. 2e nacht om laten boeken naar de achterkant van het hotel. Stukje rustiger, maar nog steeds gehorig. Kamers zien er netjes uit, maar zijn duidelijk wel aan een opknapbeurtje toe. Badkamer is redelijk, voor Europeanen zijn de douches wat krap. In de eerste kamer was het bed "doorgelegen" waardoor je niet lekker ligt. Uitzicht was wel prachtig op de Twin Towers! Eten is prima, en het personeel is bijzonder vriendelijk. Gratis WIFI en het werkt nog snel ook.

Hotel Ancasa info

Het complex