Hotel Ridel

We hebben een aantal aanbieders voor Ridel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ridel in het Nederlands

gunstig gelegen

pietersma
3-5-2010

Twee sterren hotel gunstig gelegen aan de rivier, op loopafstand van centrum. Standaard kamers zijn niet groot, maar de executive rooms met rivierzicht zijn groter, en gunstig geprijsd. Geweldig Aziatisch ontbijtbuffet wordt bij mooi weer buiten aan de rivier opgesteld. Geen wifi signaal in de kamer, wel buiten.

Gereisd Met partner in januari 2010

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ridel in Kota Bharu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ridel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.