Hotel Renaissance Kota Bharu

KinderhotelWeer vandaag33°25°
Hotel Renaissance Kota Bharu
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Renaissance Kota Bharu voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Renaissance Kota Bharu in het Nederlands

Goed hotel in saaie stad

Kees en Inge, 15-8-2010

We hadden 2 dagen geboekt, maar we zijn na 1 dag gauw weg gegaan. Het hotel was goed en het zwembad (zonder uitzicht) ruim en schoon. Overigens kregen we niet ons geld terug van de extra betaalde overnachting. Dat is mindere service.

Het was niet mogelijk om een rookvrije kamer te krijgen. Dat was ook te ruiken. We hebben daardoor slecht geslapen in onze ruim opgezette kamers. We hadden twee kamers met een tussendeur geboekt.

Het ontbijt was exquis. Keurige service. Maar het stadje is een sfeerloze entourage. Daar valt echt niets te zien of te beleven.

Middenmootje

stefan, 6-6-2010

We hebben hier 2 nachten doorgebracht,

opzich wel netjes daar. is overigens het enige hotel in de buurt die ik zou aanraden. Service is goed, kamers ook. Een massage is aan te raden als extratje op de 8e etage.

Ik denk gezien de omgeving een zeer net hotel, verder is de stad kotha baru niet een aanrader.

redelijk hotel

Harrie, 13-1-2010

Hotel Renaissance in Kota Bharu is een hotel aan een drukke verkeersweg, naast een druk winkelcentrum. De sfeer buiten het hotel is streng Islamitisch. Bij het winkelcentrum stonden mensen te folderen m.b.t. de kledingvoorschriften voor moslims. (vanaf februari 2010 willen ze de spijkerbroek, voor moslima's verbieden)

In de directe omgeving valt niets te beleven op ander cultuurgebied.

De kamers waren redelijk, de ramen konden niet open en er hing een vreemde lucht.

Het ontbijt was redelijk verzorgd, niet veel bijzonders maar wel genoeg.

De (islamitische) cultuur zorgt soms wel voor enige verbazing : je wordt niet door iedereen geholpen. Als je als man aangesproken wordt door een vrouw dan is dat meestal een buitenlandse werknemer.

Erg rustig, niet veel te zien.

Neesie, 16-11-2009

Kota Bahru was voor ons de minste plek van de hele rondreis. De stad is erg rustig en er zijn ook niet heel veel bezienswaardigheden. Ook als je wilt eten is het echt zoeken, uiteindelijk zijn we bij een KFC belandt. We zijn hier 1 dag en 1 nacht geweest en dat was meer dan genoeg.

mooi hotel in saaie stad

Hans en Suzan, 17-9-2009

In Kota Bharu moet je maar een nacht blijven. Is weinig te doen en ook de avondmarkt houdt niet over. Het hotel daarintegen is prachtig. Mooi in marmer uitgevoerde entree met vriendelijk personeel. Voor het eerst een "pratende" lift gehoord. Wat tegenvalt is het zwembad dat opgesloten ligt tussen een aantal muren maar het saunagedeelte voor mannen en vrouwen is wel bijzonder. Het ontbijt kent geen broodjes maar gebakjes. Buitengewoon luxeus dus. Is dan jammer om te ervaren dat het internet niet gratis is. In een hotel van dergelijke kwaliteit zou dit toch o.a. inclusief moeten zijn. De kamers zijn ruim maar het uitzicht op de drukke straat voor het hotel en Kota Bharu is weinig aansprekend. Ook zal je moeten accepteren dat je medeluisteraar wordt van de dagelijkse gebedsoproep van de naastgelegen moskee. Voor een nacht prima hotel maar dan gauw door naar Perhentian of Redang...

Erg luxe hotel

San en Ron, 26-7-2009

Wij zijn hier ook 1 nacht verbleven om naar Perhentian te gaan. We waren hier tijdens verkiezingen en de ministers verbleven hier ook, dan moet het wel goed zijn. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie grote kamers.

Superhotel

Marije te Riele, 18-9-2008

Wij zaten hier 1 nacht, zijn niet de stad in geweest (ligt iets buiten het centrum), maar er is een shoppingmall naast het hotel en een stukje verderop (KB) die leuker is. Zeer goed hotel!

Wij hebben hier 1 nacht geslapen

Linda, 1-7-2008

Wij hebben hier 1 nacht geslapen. Op weg naar de Perhentian Islands. We hebben hier erg lekker gegeten, geslapen en ook nog even naar het winkelcentrumpje naast het hotel geweest.Prima hotel

Wij hebben overnacht in Renaissance op weg naar de Perhentians. Erg vriendelijk personeel. Kamers uitstekend met heerlijke bedden. Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en van prima kwaliteit. Aanrader!

Fantastisch hotel

Frank, 3-7-2007

Fantastisch hotel. goede service. We hebben dit hotel als tussen overnachting gebruikt. In Kota Bharu is niet veel te doen 1 nacht is dus voldoende. maar hotel is zeker aan te raden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance Kota Bharu in Kota Bharu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance Kota Bharu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Renaissance Kota Bharu scoort een 8.25 uit 10 op basis van 24 reviews.