Kota Bharu

Vakantie in Kota Bharu

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Kota Bharu

Reviews over Kota Bharu

• 7Astrid19-09-2014

Echt een stad

Leuk om te shoppen, voor de rest niet heel bijzonder

• 7Uitgaanslevenn
    • 1Stranden
    • 4Zorg voor natuur

augustus 2014

• 7Elly 04-08-2014

Traditionele moslimstad in Noord/oost Maleisie

Kota Bharu is typisch een werkstad, maar heeft best wel cultuur, je moet het alleen willen zien, Ga eerst eens langs de toeristen informatie, zij kunnen je hele dagprogramma's bieden.

De stad is misschien niet mooi, maar er is genoeg te zien als je er oog voor hebt. Sta je niet blind op de mensen hier traditioneel gesluierd gekleed zijn. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam, pas je kledingkeuze een klein beetje aan. We zien hier toeristen lopen met zeer korte broekjes aan, dat word hier minder gewaardeerd.

De musea zijn niet bijzonder, maar liggen allen dicht bij elkaar en in een paar uurtjes te bekijken. Istana Batu is de voormalige woning van de koning, is aardig. Kampung Kraftangang Daarnaast is er een avondmarkt vanaf 21 uur 's avonds in het centrum.

Winkelen kun je in de KB Mall, dit is het grootste winkelcentrum van de stad. ( niet modieuze kleding ) Op de bovenste etage zijn alle telefoons,tablets en laptops te krijgen die je je maar kunt bedenken.

• 5Uitgaanslevenn

• 6Sfeer in stad

juli 2013

• 6Hanneke03-09-2012

Overslaan

Kota Bharu is niet de moeite waard om te bezoeken. Tijdens een (noodzakelijke) stop, bijv. na een verblijf op de Perhentian en voor een vlucht vanaf Kota Bharu airport, is het leuk om in het gedeelte bij de Padang Square en musea rond te lopen en de Central Market te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 6Sfeer in stad

augustus 2011

• 10Mathijs15-07-2011

zeer mooie plek

echt een aanrader ik ga deze zomer voor de 2e keer Zeer aardige mensen en het is zo mooi omdat je midden in het regenwoud bent super chalets zeer vakkundig gemaakt!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Alleen gereisd in juli 2006

• 7Bianca04-07-2010

Leuke avondmarkt

Wij hebben 1 nacht in Kota Bharu geslapen. Bij Zeck's travelars Inn. Prima geasthouse met vriendelijke eigenaars. De stad zelf is voor een dagje erg leuk. Er is weinig toerisme waardoor het echte leven daar goed te zien is. De Pasar Besar is een leuke overdekte markt om te bezoeken. Er is hier van alles te koop. Het uitzicht over de rivier is mooi. En vooral de avondmarkt is de moeite waard. Hier kan je bij verschillende kraampjes heerlijk eten kopen. Dit kan je eten aan een van de tafels die aan de rand van de markt staan. Hier kan je dan het drinken nog bestellen. Een leuke stad voor een kort bezoek. Vanaf hier kan je goed naar de eilanden Redang en Perhentian

• 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2010

• 5nine van barneveld06-01-2010

Er zijn veel mooiere plekjes in Maleisie dan dit

Heel erg saai stadje met zeer weinig dingen te doen. Ik zal deze stad niet snel aanraden als je van cultuur, strand of natuur houdt. De route van west naar oost is wel schitterend!

• 4Stranden

Gereisd met partner in december 2009

• 6Frank03-07-2007

Kota Bharu valt tegen. Markt is wel leuk, erg traditioneel verder weinig te beleven.

• 3Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 3Stranden

Gereisd in juli 2007

• 6Michael02-07-2007

We zijn verbleven in het Temenggong hotel. Dit is matig onderhouden en gedateerd hotel. Een ontbijt wordt niet geserveerd al werd dat wel beloofd op de boekingssite. De centrale markt is leuk om te bezoeken net als het cultureel centrum. Bij de laatste worden demontraties gegeven. Ik zou er niet weer snel heen gegaan. Hooguit als tussenstop voor de Perhentian Islands of doorreis naar Thailand.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur