Géén boekingskosten

8.8FantastischScore uit 45 reviews

45 Reviews over Kapas Turtle Valley

• 9Garry and Pamela02-04-2018

perfect getaway

Getting away from the hustle and bustle, the setting, the hospitality, the quality of the food are the things we liked the most. leaving the island was the least liked.

• 6Susanne30-08-2017

Mooie plek met verplichtings gevoel tot eten

Mooie plek dat absoluut jammer dat t niet gewaardeerd wordt als je niet het dure eten vd eigenaresse wilt. Ook werd het niet gewaardeerd als je een nieuwe handdoek vroeg. Door de klamheid is t toch fijn om de dag te wisselen. Heerlijke baai. Te duur voor wat je krijgt. Heel veel muggen.

• 8Nine17-01-2016

Prachtig resortje waar je heerlijk kunt eten

Bij Kapas turtle valley kun je heerlijk relaxen en eten. Er wordt echt gezorgd dat je in de watten gelegd wordt. De kamers zijn mooi, maar eenvoudig. Het was best even wennen dat er geen airco was. Het doek boven het bed zorgde ervoor dat de ventilater zijn werk niet goed kon doen. Daardoor was het in de nacht echt snikheet. Ook de kleine mugjes beten venijnig. Maar daar stond een spuitbus voor op de kamer. Al met al een bijzonder verblijf op een mooi eiland

• 7Joanna26-08-2015

Leuk verblijf maar geen 'wow' effect

Het huisje was prima, alleen niet heel erg schoon. Er werd niet dagelijks gepoetst. Ook was het erg klam en doordat de huisjes alleen ventilators hebben en geen airco werden de kleren er niet droger op. Zo liep ook de badkamer helemaal vol water wanneer je de douche aan zet. Doordat er geen airco is, hadden we veel last van de muggen. We kregen het bovenste huisje en dit zijn veel trappen. Je moet dus niets vergeten in het huisje. Het avond eten is lekker! Jammer dat je 's'middags en 's'avonds van te voren al moet beslissen of je er iets wil eten of niet. Er wordt voor de avond min of meer bijna van uit gegaan dat je mee eet. Het hoeft niet maar wanneer je besluit dit niet te doen, proef je een zekere teleurstelling. Het eiland is prachtig. Mooie strandjes en leuke strandtentjes aan de achterkant! We vonden het jammer dat de zee te wild is om voor het verblijf te snorkelen of te zwemmen. Dit kun je veel beter aan de andere kant van het eiland. .

• 9familie morreau23-08-2015

Heerlijk plekje

Eind juli verbleven wij met onze 2 kinderen (7 en 10) in Kapas turtle Valley. Echt een aanrader om hier een aantal dagen te genieten van het privé strandje, het snorkelen en het heerlijke eten. De kinderen vonden het ook heerlijk om aan het eind van de dag te chillen in de hangmatten met de Nederlandse stripboeken.

• 10Karen Joosten29-07-2015

Een echt paradijs

Turtle Valley is een prachtig resort op het eiland Pulau Kapas. Sylvia en Peter zijn ontzettend gastvrij en heel kindvriendelijk. Wij hebben genoten van de natuur, de vissen en het koraal en het overheerlijke eten dat Sylvia iedere avond opnieuw serveerde. Het is hier een echt paradijs! Een echte aanrader om volledig te ontspannen! Dit is echt vakantie!

• 10Saskia07-03-2014

Kapas Turtle Valley: een waar paradijs!

In 2013 hebben wij onze backpack-vakantie afgerond met een week Pulau Kapas. Sylvia en Peter hebben een paradijs, zijn super aardig en behulpzaam en die home-cooked meals zijn simpelweg fantastisch. Je kunt uitrusten op het privestrand, daar direct het water inlopen om te snorkelen (spot de schildpadden) of bijvoorbeeld een massage nemen. Het is gezellig, prachtig mooi en we houden hier hele fijne herinneringen aan. Het enige jammere was dat we weer terug naar huis moesten. We komen snel weer terug!

• 9Marc van Bakel08-10-2013

Een perfecte afsluiting van 7 maanden reizen

Na 12 weken in Australië en Nieuw-Zeeland te hebben gereisd, vertrekken we naar Zuid-Oost Azië om vervolgens op Kapas Island onze reis af te sluiten met een weekje relaxen. We hebben deze week heerlijk genoten van een prachtig klein privé strandje (Kapas is de enige accommodatie op dit strand) pal voor ons huisje. De eigenaren Peter & Sylvia zorgen voor een relaxte sfeer en zijn erg behulpzaam. Daarbij is Sylvia een voortreffelijke kok en zijn alle drie de maaltijden dan ook gegarandeerd een succes. Als wij weer in de buurt zijn van dit eiland gaan we op zeker proberen nog een weekje mee te pakken.

• 8Marlyn van Klaveren11-09-2013

Super afsluiting van een mooie reis

Super eten, personeel en locatie.

• 10hans en jolanda01-08-2013

Idyllisch

Wij hebben een week mogen doorbrengen bij Peter en Sylvia en de crew. Elke dag genoten van het heerlijke eten, de gesprekjes, het snorkelen in het huis rif en vooral de rust. Het gaf ons echt een WAUW gevoel. We hopen zeker nog eens terug te komen. Lieve mensen, jullie hebben gezorgd voor onvergetelijke herinneringen!!

Hotel Kapas Turtle Valley info

Het complex