Hotel Naza Johor Bahru

Met jonge kinderen

Prima

Nicolai
4-3-2011

Laat je niet afschrikken door smoezelige vloerbedekking in de gangen, de kamers zijn prima in orde. Ruim en schoon. Hotel ligt wel in desolate omgeving. Door omstandigheden noodgedwongen 's avonds in hotelrestaurant gegeten: veel gerechten op menukaart bleken niet beschikbaar. Wat ze wel hadden, smaakte niet bijzonder. Personeel was vriendelijk zoals bijna overal in Maleisië. Hotel voldeed meer dan prima voor eenmalige overnachting op doorreis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Naza Johor Bahru in Johor Bahru, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Naza Johor Bahru zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.