Hotel Town Inn

HotelWeer vandaag33°24°
5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Town Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Town Inn in het Nederlands

Backpackershotel

Celine
5-10-2016

Dit hotel is naar mijn mening puur voor bijvoorbeeld backpackers die een nacht in Jerantut moeten overbruggen. De kamer is erg klein en niet erg schoon. Aantal vlekken in het bed gevonden. Maar goed, de kamer was dan ook wel erg goedkoop. Wifi werkt overigens wel goed.

De beoordeling is gegeven op basis van het prijsniveau van dit hotel. Voor 78 RM verblijf je in dit hotel in een kamer voor 4 personen. Je hebt airco en een eigen douche/toilet met wastafel. Verder is het er redelijk schoon. We hebben geen kakkerlakken enzo gezien. Wel is het hotel erg gehoorig. De ligging is prima tov restaurantjes en de markt en winkeltjes. Ik heb dit hotel via de mail geboekt en dit ging prima. Dus als je een overnachting nodig hebt en niet al te veel verwacht kun je hier best 1 nachtje gaan slapen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Town Inn in Jerantut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Town Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Town Inn scoort een 5.17 uit 10 op basis van 2 reviews.