Hotel Belum Rainforest Resort

HotelWeer vandaag32°25°
Hotel Belum Rainforest Resort
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Belum Rainforest Resort voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Belum Rainforest Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Idyllisch en luxe oord.

Maine Coon
24-12-2017

Het ligt vrij afgelegen en is iets ingewikkelder om er te komen naar als je er eenmaal bent waan je je in het paradijs.

Prachtige verblijven en idyllisch zwembad gelegen in een prachtig natuurpark.

Heerlijk eten op diverse plekken en mooie wandelingen die op eigen gelegenheid gemaakt kunnen worden. Nog niet ontdekt door de massa's zoals de andere parken.

Een super aanrader!

Bijzonder mooie verblijfplaats

Mirjam
27-8-2017

Bijzonder vriendelijk personeel heel behulpzaam in het samenstellen van excursies en andere mogelijkheden. Zwembad aan de rand van het meer met uitzicht over de bergen. Heerlijk na een dag door de oeroude jungle struinen. De kamers zijn schoon heel ruim en liggen in een architectonisch mooi opgezet resort. Met vele terrasjes en uitkijkpunten over de rainforest en meren.

Beste hotel van onze reis!

bliepie
30-10-2016

Resort is mooi opgezet, mooie ruime kamers van alle gemakken voorzien, fijn zwembad, goed eten en hele goede service!

Het hotel heeft 2 alcoholvrije restaurants die beiden erg lekker eten serveren. Naast het restaurant beneden zit een bar. Als je per see een biertje bij je eten wil, vinden ze het geen probleem om het eten in de bar te serveren ipv het restaurant.

Personeel is echt heel erg vriendelijk, sociaal en behulpzaam.

Excursies zijn allemaal een beetje hetzelfde. Als je een dagtrip boekt (moeite waard!) heb je bijv. meteen de river cruise gehad.

Savonds schijn je olifanten te kunnen spotten naast de weg maar die hebben wij niet gezien.

Prima resort in the middle of nowhere

marcel_vdbrink
9-10-2015

Excursiers zijn redelijk duur, maar leuk om te doen.

Bedden zijn aan de harde kant.

Wifi is erg traag (maar ja wat wikl je, je zit wel midden in de jungle).

Aan de overkant van de weg is een jungle trail die je zelfstandig kan doen.

Veel beton en rvs

Bert
5-6-2015

Ligging aan een drukke straat. Naam doet anders vermoeden.

Wel goede uitval plek voor boottochten.

mooie ligging, moderne uitstraling

Esther
17-8-2014

De accommodatie en omgeving zijn mooi, maar het restaurant is teleurstellend, koud, smakeloos, doorgekookt en veel te duur. Alleen buffet 's avonds. Alternatief is 45 minuten rijden naar Gerik.

Iets te weinig bedjes bij het zwembad. Gezellig bar, maar naar verhouding te duur.

Wat n prachtige plek in de jungle

A. Kirch
31-7-2014

Het is een prachtig resort met mooie kamers en een geweldig zwembad.

Er is voldoende te doen.

Jammer alleen dat het eten matig is. Veel gerechten waren er niet tijdens de lunch terwijl de kaart al klein was en het diner was bij ons alleen in buffetvorm te krijgen

Mooi en modern

Leoni
5-6-2014

Het is een gloednieuw resort op een erg mooie locatie aan het meer. Voor excursies moet je met een boot naar de overkant. De kamers zijn erg mooi en smaakvol ingericht. We misten alleen een TV voor 's avonds. Wij zijn hier maar 1 nacht geweest, maar hadden wel langer willen blijven. Het eten was verrukkelijk, zowel het lunchrestaurant als het buffet. Het zwembad is heerlijk, maar inderdaad wat weinig ligbedden. Zwemhanddoeken worden gratis verstrekt door de badmeester.

Unieke stek

Frank
12-12-2013

Het hotel ligt op een klein eiland midden in de natuur en er is geen dorpje in de nabije omgeving, waardoor je wel in het restaurant moet eten. Iedereen doet erg z'n best, maar de organisatie ontbreekt. Koks zetten het eten klaar, maar bedienend personeel is druk met andere dingen, waardoor er telkens koud eten wordt uitgeserveerd en dus net zo snel weer wordt teruggestuurd. De kamers zijn groot, maar voorzien van bikkelharde bedden, waaraan we maar niet konden wennen. Kleine badkamer met heerlijke grote douche. Vanuit het hotel een boottocht gemaakt met gids naar (uitgebloeide) Raflesia, Orang Asli dorp en waterval. De rest van de tijd doorgebracht aan het heerlijke 1.50 M. diepe zwembad met wel 8 ligbedden....

Schitterende plek, hotel minder

marcel_steenbakkers
13-9-2013

Na een supermmoie rit vanaf penang naar belum, ongeveer 3-4 uur kom je op deze super mooie plek uit. de plek is echt fantastsch, maar het hotel...

Het zwembad was klaar maar mocht niet gebruikt worden. De bar was dicht want de barman was drie weken op vakantie. het extra restaurant was daardoor ook dicht...

Eten was avonds alleen buffet, dit is meer functioneel eten. niet echt lekker, maar te doen...

Hele dag met de boot hebben wij niet bij het hotel geboekt maar bij een local in een haventje 2 km verderop, dit scheelde meer dan de helft.

Deze dagtrip met de boot is echt zo super mooi. 4-5 verschillende plekken gezien, eruti om te trekken naar oa een bloeiende Rafflessia, slatick stone, Orang Asli, Waterval echt heel leuk, De locale gids kon prima engels en was erg leuk met de kids. ook het varen op zich zo door de jungle. Hoe mooi!

Het meer is geen natuurlijk meer, het is eind jaren 70 een gebeid dat ze onde rhebben laten lopen om de communisten te verdrijven. sommige plekker 250

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belum Rainforest Resort in Gerik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belum Rainforest Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belum Rainforest Resort scoort een 8.2 uit 10 op basis van 21 reviews.