Hotel Strawberry Park

MaleisiëMaleisiëCameron Highlands

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Strawberry Park voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 128 reviews
+56/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 128 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

135 Reviews over Strawberry Park

• Goed hotel

Mooie ligging , jammer dat het hoogbouw is. Grote kamers en badkamer

• 9Eugenie van Lieshout03-08-2018

Een supermooi hotel in een prachtige omgeving! De kamers zijn heel erg ruim met een schitterende ruime badkamer. Er zijn 3 restaurants, waarvan wij alleen van degene op de begane grond gebruik hebben gemaakt. Erg goed.

• 8Dennis00705-09-2017

Prachtig hotel, mooi gelgen

Hotel is mooi gelegen, kamers en badkamer zeer ruim, onze kame was onlangs gerenoveerd. Zwembad stelt niet zo veel voor en eten is relatief behoorlijk aan de prijs. Ontbijt is prima!

• 7M&P21-09-2016

Mooi Hotel

Mooi en net hotel. Konden onze huurauto voor de deur kwijt. Kamers zijn erg ruim en net. Evenals de badkamer!! Goede WIFI. Ontbijt goed en uitgebreid. Diner in de brasserie ook goed! Ligging iets minder, daar je afgelegen ligt. Maar met auto is alles goed te doen. Boh Theeplantage bezocht, erg mooie uitzichten. Een aanrader is zeker de vlindertuin, welke dicht bij het hotel licht. Veel mooie vlinders, reptielen en insecten, en dat voor maar een paar Ringit.

• 7C.Poldervaart15-09-2016

Heel mooi en netjes maar afgelegen.

Een hele mooie kamer en een prachtige grote badkamer. Ook een klein balkonnetje maar het was daar wat fris om buiten te zitten. Wij waren hier maar 1 nacht tijdens een rondreis maar ik was graag nog een nacht gebleven. Omdat je ver van de bewoonde wereld bent hebben we Thais gegeten in het hotel. Het eten was lekker maar aan de dure kant maar dat is in alle hotels. Ontbijt was goed. Ik geef voor de ligging van het hotel een 6 omdat het zo afgelegen is. Maar de omgeving is wel mooi.

• 10A oskam23-10-2015

Fantasties

Een top hotel ,zitten hier 2 nachten met n rondreis ,mooie grote kamers ,ruime badkamers . Alles ligt in de badkamer zelfs tandenborstel,föhn, en s,avonds als je op je kamer komt zijn de gordijnen dicht en ligt er n briefje en chocolaatjes op je bed , ontbijt heerlijk ,eten heerlijk keuze uit 3 restaurants , WiFi gratis en erg snel .

• 9Ton Broeders01-02-2015

Prima hotel

Uitermate goed hotel, uitstekende kamer 744 personeel oosters vriendelijk

• 8Thijs26-12-2014

Mooie plek om te verblijven met eigen vervoer

Wij hadden in het hotel een suite, een mooie ruime living met tv en wifi. Het zwembad is oke. Verder alleen wat speeltuintjes voor de kleintjes. Het is wel een kilometer lopen naar het stadje. Eten kun je er ook wel, maar niet super gezellig. Zoals je verwacht bij dit soort grotere accomodaties.

• 8J.Mandos07-10-2014

Prachtig hotel in rustige omgeving

Mooi hotel in rustige omgeving,erg grote kamers, prachtig ingericht,inloopdouche,balkon,mooi uitzicht. In de buurt is verder niks te doen,dus je moet een taxi nemen naar het dorp.In de bar is een open haard waar je s avonds lekker kunt zitten met je drankje

• 8Esther17-08-2014

mooie ligging

De kamers waren erg ruim en schoon, moderne inrichting en prachtig uitzicht over de omgeving. Goede parkeergelegenheid. Erg koud zwembad, was een erg kort bezoek. Het restaurant is redelijk, wel erg trage bediening.

Hotel Strawberry Park info

Building information