Tijdelijk €25 aanbetaling

Bala's Holiday Chalet

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bala's Holiday Chalet voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 14 reviews

7.3GoedScore uit 14 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Bala's Holiday Chalet

• 8annegre12-09-2011

Sfeervolle historische Engelse cottage

Wij hebben genoten in onze cottage in deze oude kostschool uit 1927. Heel apart: je waant je in Engeland. Het klimmetje naar ons huisje was heel steil, maar dt is alleen met koffer even pittig. Het kleinschalige hotel heeft ook een heerlijke tuin. De Indiase eigenaren (?) vonden wij vriendelijk. Ontbijt was goed. Wat ons betreft een aanrader.

• 8Anne12-05-2011

Heerlijk afkoelen, rustig gelegen

Heerlijk afkoelen in CH, Bala's ligt rustig op een heuvel. Je kan lopend naar Tana Ratah (10-15 min.) of goedkoop met taxi. Leuke plek om 2/3 nachten te verblijven. Wij hebben Jungle tocht gedaan, die kan je in dorpje boeken (heel veel excursies ter plekke te boeken en veel goedkoper als je vanuit NL al boekt, NIET DOEN DUS!) deze tocht was erg leuk!! De strawberry farm was leuk om te kijken en vooral lekker. Wij zijn vanuit Kuala lumpur met de bus naar CH gegaan, dit was goed te doen, koste wel een dag om er te komen, maar bus is spotgoedkoop en prima bussen om in te zitten, al was de tocht best eng want de buschauffeur scheurde best hard door de bergen..Je kan vanaf Ch ook makkelijk met een klein busje (waar dan 6/8 personen ingaan) naar Taman Negara. Verder is het leuk om in Tanah rata bij en lokaal restaurantje te eten, het kost echt geen drol. Maar het is heerlijk!! Veel plezier!!!

• 8Maartje Martens17-12-2010

Super knus en sfeervol

Wat een schattig en knus hotelletje dat Bala's! Een verademing na al die grote onpersoonlijke hotels die we onderweg tegen kwamen. Bala's ligt prachtig op een heuvel met een waanzinnig uitzicht. Toen we er aan kwamen rijden, waanden we ons gelijk in vervlogen koloniale tijden... Het personeel was heel relaxt en vriendelijk, ze dachten helemaal met ons mee toen we tips vroegen over activiteiten in de omgeving en wisten ons de lekkerste Indiase eettentjes te wijzen in het dorpje. Het beddegoed voelde een beetje klam aan, maar dat is onvermijdelijk in de koele vochtige temperatuur van de bergen. Op een volgend bezoek aan de Cameron Highlands zou ik absoluut weer terug gaan naar Bala's!

• 8J&I26-11-2010

Leuke kamer in Engelse stijl

Hotel ligt aardig ver van het centrum. Overdag goed te lopen (plm 15 min), 's avonds taxi aan te bevelen. Wij hadden een kamer boven op de heuvel in een apart gebouw.

• 3Martin09-09-2010

Het slechtste hotel van Maleisië...

Wij vonden dit veruit het slechtste hotel waar we verbleven hebben tijdens onze rondreis in Maleisië. Zelfs de eenvoudigste hostel waren beter. Eigenaar en personeel zijn niet vriendelijk. Er wordt geen service geboden. Wij mochten een kamer kiezen, na onze spullen om de gekozen kamer gedumpt te hebben, zijn we het stadje ingegaan. Na terugkomst (inmiddels regende het) bleek het water uit ons plafond te komen, 20cm van onze bagage incl. camera e.d. Toen we dit gingen melden bleek dit gewoon bekend te zijn! Waarom laten ze ons dan deze kamer kiezen? Toen we boven op zolder gingen begrepen we waarom het lekte, het hele dak lag open!

We kregen een andere kamer, hiervan lekte de wc. Dit werd na enig aandringen provisorisch opgelost. De keuken was gesloten wegens verbouwing, ontbijt karig. Het enige leuke vonden wij de buitenkant van het hotel, dat ziet er leuk uit met de bloemen en koloniale bouw. En ze brachten ons nog wel voor niets naar het busstation.

• 7marielle15-06-2010

Wat een tegenvaller !

Wat een tegenvaller was dit hotel. Wij kwamen na een lange reis met 2 kleine slapende kinderen in Bala's aan in de stromende regen. Ze keken iet op of om en hielpen ons niet met de koffers. Het hotel ziet er prachtig uit aan de buitenkant, maar de kamers zijn echt niet het geld waard. Wij zaten op een fam. kamer (ong 100 euro pn !!). Alles was klam en vochtig, de bedden waren zeer oncomfortabel, geen babybedje aanwezig, geen haakje in de badkamer en het toilet lekte. De service was slecht, kon geen lachje van af. De eigenaar liep daar als een chagerijn rond en vond het belangrijker zijn grote auto te laten poetsen dan vriendelijk te zijn tegen de gasten. Helaas bestond het ontbijt alleen uit jam en toast en wat fruit. De scones en thee zijn wel geweldig lekker en het hotel ligt dicht bij het dorpje tana ratha. Geen aanrader om te slapen wel om scones te eten. !

• 4Ilona21-05-2010

niet het idee dat je in maleisie verblijft

pluispunten: klimaat (heelrijk geslapen) en de theevelden zijn prachtig te zien, leuke kamers (suite), maar niet het gevoel in maleisie te zijn. Minpunten: ontbijt was heel slecht. service hebben ze niet van gehoord, eten is veel te duur, een kopje thee uit een vieze beker is zelfs 10 Ringit. Ga liever naar het dorp,even zoeken maar zeker heerlijke eetgelegenheden voor weinig geld en veel lekkerder en vooral dat laatste is het belangrijkste. Deze reis zat in onze bouwsteen erbij, zelfs zou ik wat anders hebben gekozen

• 8fam Deventer13-08-2009

engelse klamme oase

zeer mooie locatie, engelse stijl echt behouden. Wel erg klammige kamers, letterlijk alles wordt vochtig. Kamers zijn gehorig en niet super modern, maar dat past gewoon bij de sfeer. Echtte theetuin, prettige rust.

• 7jeannette liebregts27-04-2009

mooi, romantisch, maar onvriendelijk personeel

Het hotel zelf is mooi, prachtige tuin, maar het personeel was erg nors. De afternoon tea in de tuin was duur en karig, met boter die al enkele weken verlopen was, het personeel vondt het niet nodig om de boter te vervangen, 2 dagen later kregen we dezelfde kuipjes bij het ontbijt! De kamer in het hoofdgebouw was netjes.

• 10koen12-09-2008

Prachtig ...

in augustus 1 nacht (van onze 17d durende rondreis in Maleisië) verbleven , en t was echt reuze meegevallen. hadden er een gezellig chaletje helemaal vanboven op de berg, met een prachtig uitzicht vanop t bankje onder t afdak recht voor ons deur, geweldig gewoon. verzorgde kamer & propere badkamer met bad. heel lekkere pannekoeken met fruit gegeten , plaatselijke thee gedronken , goed ontbeten en zeer lekkere en megaromantische candlelight dinner aan de (brandende) open haard gehad . t enige minpunt is dat we hier maar 1 nacht verbleven ... :-)

Hotel Bala's Holiday Chalet info

Het complex