Hotel Mutiara Pedu Golf & Lake Resort

1 review over Hotel Mutiara Pedu Golf & Lake Resort in het Nederlands

Fijne plek

gaston_marloes
30-5-2011

Wij hebben hier heerlijk van het strandleven genoten, lekker eten en een paradijselijke omgeving. Huur een scooter om het eiland te verkennen. Helaas zit je wel ver weg van alle eetgelegenheden.

Gereisd met partner in Tue Feb 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• AdresK.B. No 1 Kuala Nerang 06300(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Mutiara Pedu Golf & Lake Resort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mutiara Pedu Golf & Lake Resort in Alor Setar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mutiara Pedu Golf & Lake Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.