Hotel Grand Crystal

2008

Gedateerd hotel

Jet
31-8-2008

Stoffig hotel met veel schimmel en kalkaanslag in de badkamer. Wij waren de enige niet Aziaten in het hotel en een wandelende attractie (we werden door iedereen nagestaard). Het ontbijt was typisch Maleisisch, met een heleboel varianten van nasi en noodels en wit brood met boter. Het hotel ligt wel op loopafstand van een mooie moskee en tegenover het hotel is een leuke Chinese karaokebar, met allemaal prive-hutjes waar je 'savonds milkshakes of bier (zelfs Guinness) kan drinken, ze hebben ook Engelse karaoke voor de liefhebbers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Crystal in Alor Setar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Crystal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.