Reviews over Alor Setar

Fijne plek

gaston_marloes
    30-5-2011

Wij hebben hier heerlijk van het strandleven genoten, lekker eten en een paradijselijke omgeving. Huur een scooter om het eiland te verkennen. Helaas zit je wel ver weg van alle eetgelegenheden.

Gedateerd hotel

Jet
    31-8-2008

Stoffig hotel met veel schimmel en kalkaanslag in de badkamer. Wij waren de enige niet Aziaten in het hotel en een wandelende attractie (we werden door iedereen nagestaard). Het ontbijt was typisch Maleisisch, met een heleboel varianten van nasi en noodels en wit brood met boter. Het hotel ligt wel op loopafstand van een mooie moskee en tegenover het hotel is een leuke Chinese karaokebar, met allemaal prive-hutjes waar je 'savonds milkshakes of bier (zelfs Guinness) kan drinken, ze hebben ook Engelse karaoke voor de liefhebbers.