6,6

5 reviews over Hotel Proboscis Jungle Lodge in het Nederlands

prima plaats in de jungle!

simone en henri
12-7-2011

Proboscis Lodge is een prima plaats om een aantal dagen in de jungle naast de Kinabatankan river te zitten. De huisjes zijn ruim en schoon. Eten is ook prima. Het enigste waar wij problemen mee hebben gehad, dat we een aantal malen te laat vertrokken voor de bootsafari, zelfs tot 50 min te laat! Heel erg zonde als je een package hebt genomen. Savonds na 1800 wordt het minder licht en kun je geen goede foto's meer maken. Als de boot te laat vertrek, zeg er dan meteen iets van!

Gereisd Met partner in juni 2011

Geweldig!!

Desiree
4-7-2010

Ik snap niet dat iemand hier iets over te klagen kan hebben. De lodge is prachtig gelegen aan de rivier midden in de jungle. Het eten is goed, elke ontbijt, lunch en diner een klein buffetje en voor ieder wat wils. De service is erg goed en het personeel is ontzettend vriendelijk.De kamers zijn in kleine huisje verspreid over een tuin. 's ochtends vroeg en 's middags vanaf ongeveer 15.00 uur zat de tuin helemaal vol met Oriental pied hornbills (neushoornvogels!) geweldig, de omgeving van e lodge aan de river is 1 groot paradijs voor natuurliefhebbers, krokodillen, makaken, neusapen, oerang oetans, vogels, slangen enz enz. Echt helemaal gewelidg!

Gereisd Met partner in juni 2010
2006

Na een lange tocht van een aantal uren ,is het hier zijn 5

HZH
17-6-2006

Na een lange tocht van een aantal uren ,is het hier heerlijk vertoeven. huisjes zijn eenvoudig, maar schoon.Watervoorziening is niet altijd zoals we het in de bewoonde wereld gewend zijn.Maar je komt hier voor de natuur .De trips die je hier kunt maken zijn erg mooi.Verzorging goed maar eenvoudig.Verwacht hier geen 5 sterrn hotel, maar de vriendelijkheid van het personeel en de prachtige omgeving maken een bezoek meer dan waard.

Gereisd Anders in juni 2006

Lodge was wel moeilijk te bereiken over een weg vol met je

Hans van Kempen
29-4-2006

Lodge was wel moeilijk te bereiken over een weg vol met kuilen, je wordt er behoorlijk door elkaar geschut, maar de lodge ligt prachtig vinden wij midden in e jungle

Gereisd Anders in april 2006

De lodge is slechts bereikbaar via een "weg" met grote en

Gert Megens
26-2-2006

De lodge is slechts bereikbaar via een "weg" met grote keieen en gaten to 40 centimeter diep. Eigenlijk is het onverantwoord dat hier auto's zonder vierwielaandrijving over rijden. Warm water is een luxe die we in ionze kamer niet mochten aantreffen.

Het personeel bestond uit enkele jongelui, die geen enkele ervaring hadden me de horeca!

De lodge ligt aan een rivier midden in het oerwoud. Zij is alleen over de rivier bereikbaar, na die enorme bulten en gatenweg.

Gereisd Anders in februari 2006

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Proboscis Jungle Lodge

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Proboscis Jungle Lodge in Sukau , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Proboscis Jungle Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.