Tijdelijk €25 aanbetaling

Kinabatangan Riverside Lodge

7.2GoedScore uit 19 reviews

7.2GoedScore uit 19 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over Kinabatangan Riverside Lodge

• 8Sander27-04-2012

Midden in de jungle

Eén nacht geslapen als onderdeel van excursie. Lodge werd bereikt na een lange boottocht van twee uur (terugtocht naar Sandakan over de weg duurde even lang),. Koninklijk ontvangst met welkomstdrankje door de hele staff. Simpele, maar zeer nette en schone lodges. Riviersafari is uniek! Zelfs kudde olifanten gespot. 's Avonds een heerlijk buffet.

• 8geesje18-03-2012

geweldig

geweldige ligging, goede kamer prima eten en de boottochten waren super

• 8Evelyn16-04-2011

prima lodges

Het duurt ca. 2 uur om er met een speedboot te komen (erg lang) maar het is een prima uitvalsplek om wildlife te zien. Tijdens boottochtjes hebben wij veel slangen, neusapen en makaken gezien. Wij hadden veel geluk en zagen ook de pygmee olifanten. Lodges zijn prima, redelijk schoon, sanitair wel verouderd, geen airco maar goed geslapen. Eten in buffet vorm, lekker ! Massages zijn erg duur maar lekker. Ga niet in op pijpje in je oren tijdens massage (voor detox-effect) want dat kost nog eens 60 ringit extra.

• 9paulienvandeworp30-10-2010

klasse verblijf

de kinabatangan riverside lodge is een bijzonder plek om te zijn. De riviersafari's die vanaf hier ondernomen kunnen worden zijn uniek.

• 8Hans14-10-2010

Midden in het oerwoud

De ligging van de lodge is geweldig. Direct aan de Kinabatangan rivier ontdek je de rust en ervaar je de geweldige zonsopkomst en - ondergang. Vanuit het verblijf kan je met de boot de rivier op- en afvaren en kom je direct in het oerwoud ! De kamers zijn spartaans maar voor de tijd dat je er verblijft prima te doen. Het eten kan wel wat creatiever ! Als ingezetene van Engeland vind je de witte bonen in tomatensaus geen straf maar ik heb me maar bij geroosterd boord gehouden. Dit kan, ondanks de geisoleerde ligging, volgens mij wel beter. Verder een prima verblijf om Borneo te ontdekken !

• 8Hans14-10-2010

Een echt Borneo gevoel

De Riverside lodge ligt direct aan de Kinabatangan rivier en heeft daarmee een geweldige ligging. De zonsondergang een - opkomst is spectaculair en aan rust zal je het hier niet ontbreken. Het is ook een prima locatie om met de boot de rivier op en af te voeren en het oerwoud van Borneo te ervaren ! Verwacht niet dat je hier in een luxe 5-sterren locatie komt. Het personeel is vriendelijk en de verblijven zijn schoon maar internetverbindingen of TV zijn hier geen dagelijkse kost. Wat betreft de inwendige mens mag men het ontbijt- en avondmenu wel een beetje opschalen. Als Brit zal je je hier thuisvoelen met de witte bonen in tomatensaus (brrr...) maar ik heb het noodgedwongen bij geroosterd brood moeten houden. Iets anders is er immers niet. Enige overmacht is hen daarbij niet te ontzeggen want je zit immers ver van de bewoonde wereld maar met een beetje creativiteit is daar toch wel meer van te maken. Verder hebben wij het daar goed naar ons zin gehad.

• 7Stanley en Renate26-09-2010

Geweldige ligging

De huisjes liggen geweldig aan de rivier, in de jungle. Ze zijn basic, maar schoon en hebben een complete badkamer. Er is geen airco (wel fan), maar we hebben we toch prima geslapen. Vanuit deze lodge kan je prima boottochten ondernemen om allerlei dieren te zien. Het eten (ontbijt en diner) was in buffetvorm, maar ook prima.

• 8Jan25-07-2010

Goed gelegen lodge met eigen stijl

De lodge kan alleen worden gereserveerd en bereikt via een agent, bijvoorbeeld Borneo Adventures op Borneo of Maleisië online in Nederland. Vanuit Sandakan duurt de reis drie uur met een snelle boot (60 km/u). alles tot in de puntjes georganiseerd, inclusief lunch onderweg. De accommodatie van de lodge is niet super, maar goed genoeg. Geen airco maar een ventilator. In dit gebied is het soms wel erg warm. Prima bedden, eenvoudige badkamer met (eventueel) elektrisch verwarmd water. Alle maaltijden zijn inbegrepen. Alcoholische drank tegen betaling. 's Avonds "verplicht" in sarong aan tafel. Deze liggen al klaar op je kamer. Ook de excursies zijn inbegrepen. Vaartochten naar verschillende kreken en riviertjes met een overvloed aan Proboscis apen, Makaken, diverse vogels en soms een krokodil. Wij zagen ook een groep pygmee olifanten, maar dat is zeldzaam. Ga voor 2 nachten. Eén is te kort.

• 8katelijne20-11-2009

prima kamers, leuke bestemming!

wij hebben hier 2 naachten geslapen. kamers zijn eenvoudig maar schoon en een eigen douch/wc. super vriendelijke mensen en de tochten over de rivier zijn erg leuk. heel veel apen gezien (makaken en neusapen) een paar slangen en veel bijzondere vogels. wij hebben het heel goed naar onze zin gehad hier.

• 9Belgje02-11-2009

Mooi man

Voor natuurliefhebbers een aanrader. Mooie bungalowtjes, basic vanbinnen maar meer dan voldoende voor in de jungle, zeer proper en had alles wat je nodig had. Wij houden van luxe maar als je een beetje nadenkt weet je dat je in de jungle geen 5-sterren toestanden moet verwachten! Wij hadden het hier erg naar onze zin.

Hotel Kinabatangan Riverside Lodge info

Het complex