Lodge The Last Frontier Resort

Lodge
8,9

5 reviews over Lodge The Last Frontier Resort in het Nederlands

Wat een geweldige ervaring om met ons gezin (2 volwassenen en 2 kinderen van 8 en 10 jaar) bij Gert en Jason in The Last Frontier te verblijven! The last Frontier ligt op een unieke plek hoog in de jungle. De tocht naar boven, via trappen is lang (hier wen je aan), maar zeker de moeite waard! Wat een uitzicht en speciaal gevoel om midden in de jungle te zitten. Tijdens de tocht met gids die we over de Dutch Hill gemaakt hebben zagen we zelfs een wilde Orang oetan.

Oude reviews (archief)

GEWELDIG !

Hans & José
1-4-2011

Bijzondere plek bij bijzonder vriendelijke gastheren, Gert en Jason en het personeel. Ondanks 36 uur hevige regen toch een hele fijne tijd gehad in het "regen"woud. De service van Gert en Jason is perfect, zij regelen alles voor de gasten. Het is een genot om daar te verblijven.

Fantastische plek!

wildenberg
19-10-2010

Wat hebben wij het hier fijn gehad. Vanuit Nederland geboekt en we hoopten dat het goed zou gaan. Alles verliep uitstekend, Jason kwam ons op afgesproken plek op tijd ophalen en wat zijn we gastvrij ontvangen. Ja je moet veel trappen op maar dan heb je ook wat. Wat een uitzicht echt grandioos. Kamers zijn ruim, schoon, prima schoon bed, eigen badkamer/toilet. Super vriendelijke staf allemaal enorm behulpzaam en gastvrij. Bon bon de gids heeft er werkelijk alles aan gedaan om ons zoveel mogelijk te laten zien, zowel bij het resort als tijdens de riviercruise. Onze kinderen hebben het nog steeds over hem. Met een gemengd gevoel zijn we hier vertrokken want het was hier zo speciaal en de mensen zo aardig. Ook het eten was werkelijk heerlijk. Echt een aanrader!

fam. vd Wildenberg

Mooi uitzicht

Melanie&Ferry
30-4-2010

Het uitzicht van de Last Frontier is geweldig. Ook het eten van Jason is zeer smakelijk! De kamers zijn groot en schoon. Jammer is wel dat het hotel 1,5 jaar geleden gebouwd is, maar dat dit niet meer te zien is. Door het gebruik van verkeerd materiaal lijkt alles wel 10 jaar ouder dan het is. De boottochten zijn geweldig. Wel hoorden we dat de Orang Utans 's ochtends meer zichtbaar zijn, dus wellicht kan je vragen of de boottocht verschoven kan worden naar 's ochtends ipv 's middags. Let op: het resort is bereikbaar via 573 traptredens. Maar dan heb je wel een superuitzicht over de jungle!

Fantastisch resort in de jungle!

Claudia
6-10-2009

Wat hebben wij het hier prachtig gehad. Het is een kleinschalig resort, 4 kamers, dat wordt gerund door Gert (een Belg) en Jason (uit Kuala Lumpur). Zij doen er alles aan om hun gasten het naar de zin te maken. Lekker eten staat hoog in het vaandel bij de heren. Nou dat hebben wij gemerkt! Wat hebben wij hier heerlijk gegeten en gedronken! Jason is een fantastische kok. Dit is het enige resort in de omgeving dat niet aan de rivier ligt, het ligt boven de jungle. Je moet ruim 500 treden beklimmen om er te komen, maar wat een uitzicht. Het is nu ruim een jaar open. Er zijn ruime kamers met lange (!!) lekkere bedden.

Zij hebben zelfs een babybedje aangeschaft voor onze kleine meid!

Vanaf onze kamer hebben wij een orang oetan gezien!

Voor de prijs hoef je al helemaal niet te laten, 450 ringgit pp voor 2 nachten incl 2 riviersafaries en al het eten (2x ontbijt, 2x lunch en 2x diner (3 gangen!)).

Echt een aanrader voor iedereen die naar de Kinabatangan gaat! Gert en Jason, bedankt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge The Last Frontier Resort in Sandakan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge The Last Frontier Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge The Last Frontier Resort scoort een 8.9 uit 10 op basis van 5 reviews.