Géén boekingskosten

Chalet Sepilok Jungle Resort

MaleisiëBorneo (Sabah en Sarawak)Sandakan

We hebben de beste aanbieders voor Chalet Sepilok Jungle Resort voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 16 reviews

Chalet info

16 Reviews over Sepilok Jungle Resort

• 5eric4405115-10-2015

Omgeving maakt alles goed

Pick up van het vliegveld in Sandakan door hotel laten regelen. Dit was prima. Mochten nog eten in het restaurant ondanks late aankomst. Eten is zeer betaalbaar en echt lekker. Kamer was bij het zwembad. Dit was even schrikken. Klein en bed vol mieren. Douche was echt vies en wc kapot. En dit was deluxe. Ontbijt is echt slecht. Maar toch genoten. Zwembad prima. En laatste dag een orang oetang die langs kwam bij het zwembad. Omgeving is prachtig maar hotel is dringend aan renovatie toe.

• 8patrick19-01-2012

Prachtige locatie

Wij hielden van de prachtige omgeving. Het is slechts een 5-tal minuttjes wandelen over een leuke en rustige weg naar de ingang van het Sepilok Orang Otang reservaat. De maaltijden waren over heerlijk. Het personeel gedienstig en vriendelijk. De kamers kunnen wat opfrissing gebruiken maar zijn toch voorzien van alle nodige comfort. Vooral de exotische tuin met natuurgeluiden 24/24 en 7/7 is een enorm pluspunt.

• 5Michel17-09-2011

Nooit meer!

Wij zijn daar (2 volwassenen en 1 kind van 14) juli 2011 geweest. Wij hadden 2 'cabins' met een tussendeur tussen beide kamers. Bij het openen liepen we direct met ons gezicht het spinnenrag in (ach ja...jungle he). Bij het betreden bleek al snel de oude en onverzorgende staat. Wij hadden kamer 57 en 58 (direct bij de ingang naar het zwembad). Toen wij in de middag laat aankwamen en wilde gaan zwemmen bleken we toegang te moeten betalen! Niet heel duur maar toch vreemd voor gasten, daarbij was het water zeer warm en heel troebel dus totaal niet verfrissend. Nu verwacht in geen gouden kranen maar dit was ons te slecht. Neem daarbij de eerder genoemde slechte maaltijden (ontbijt bestond uit een klein stukje omelet, zo klein als een luciferdoosje en boterham met suiker, geen buffet) en dan kom je hier snel van terug. De bekende loopbruggen kunnen mooi zijn ware het niet dat deze onderweg vol met rotzooi en gereedschap lagen. MINI TV, ga naar het tegenover gelegen Nature resort, veel beter

• 6Rach04-04-2011

Had er wel meer van verwacht..

Op vliegveld Sandakan ticket gekocht voor taxi naar Sepilok Jungle, klein half uurtje rijden. Receptie supervriendelijk, behulpzaam en enthousiast. Mooie omgeving, kamer schoon maar geen luxe, mag wel een opknapbeurt hebben. Eten in restaurant matig. 5 minuten lopen van Orang Utang opvang. Tip: regel middags bij de entree een prive avondwandeling met de ranger. Veel leuker dan overdag, ook niet duur

• 7Mieke19-08-2009

Superomgeving en ligging park, jammer van de rest.

Chalet: Prima! Schoon, voldoende ruimte en dichtbij de faciliteiten (standaard kamer a/con).

Ligging: Op steenworp afstand van Sepilok (orangutan). Het resort ligt 25 km van Sandakan zelf af. Het resort heeft een eigen chauffeur die je voor RM100 naar Sandakan brengt, telefoonnummers van taxi hebben ze niet (??).

Personeel: Het personeel was niet vrolijk, volgden enkel de opdracht/bestelling, kon geen lach vanaf. De badmeester daarentegen was erg vrolijk en lief!

Positief: Het park ziet er GEWELDIG uit! loopbruggetjes over het water, midden in de jungle, mogelijkheid wandelingen te maken op het park en dieren als: eekhoorns, vleermuizen en neushoornvogels storen zich niet aan de aanwezigheid van mensen op het park, leuk! Sepilok Orangutanreservaat is super

" Aandachtspuntje" : Het resort ligt ver van Sandakan af, daardoor kan het park vragen wat ze willen (geld), zoals vervoer, dagtrips (duur!), of elke dag opnieuw entree van het zwembad betalen, klantvriendelijkheid.

• 7Susan30-09-2008

Voor één nacht goed te doen

Wij hadden de executive room met fan en airco. De kamer is netjes, maar inderdaad wat snoezelig en het rook er zeer muf. Het licht viel ook een aantal keer uit, maar ze hadden generatoren. Een zaklamp is wel aan te bevelen. We moesten over een boardwalk een stuk lopen om bij het restaurant te komen. Wel een erg mooie omgeving. We hebben daar ook gegeten, garnalen met vegetarische rijst, en dat was prima te doen! Het personeel is inderdaad niet zo vriendelijk, ondanks dat het helemaal niet zo druk was. Wat betreft het zwembad, daar waren ze nog steeds mee bezig!

• 8René Mors24-09-2008

Eenvoudig, maar goed

Mooie omgevingl. Hele vriendelijke mensen. Niets was ze te veel. Prima service. Toen we voor een paar dagen de jungle ingingen, konden we onze duikspullen daar laten staan en ze weer ophalen toen de trip achter de rug was. De kamers en het ontbijt zijn eenvoudig. Maar daar is de prijs ook naar. Het eten is er goed en goedkoop.

• 7tamara14-08-2008

niet echt super

we hebben hier twee nachten geslapen om de apen te zien, meer is hier ook niet te beleven. de kamers waren niet erg goed, douche die overal heen spuit, ontbijt zeer matig, maar de prijs was ook niet al teveel, en als je net uit het hyatt komt is het nogal een verschil ;-)

de omgeving van het hotel is wel mooi.

• 8Astrid19-10-2007

Vooral de locatie is hier erg mooi! Tuin met grote waterpartij is met loopbruggen, erg leuk aangelegd. Neushoornvogels komen hier regelmatig! Mooi om te zien! Accomodatie wat gedateerd, maar gelukkig werkt de onmisbare airco hier erg goed. Service en vriendelijkheid kan beter. Bediening is wat onverschillig. Ontbijt wordt eentonig (wat brood met jam) als je hier 4 nachten verblijft. Het is op loopafstand van het Oerang Utang Centrum en een goede hub naar Sandakan/voor een riviertocht. Boek die bij Mr Adji (freelancer), die is met 15 euro pp een stuk goedkoper dan de rest.

• 6E. Hoekstra17-10-2007

Wij hadden een wat goedkopere kamer van 45 ringit per nacht (fan), gedeelde badkamer. Service was niet goed, na twee keer iets gevraagd te hebben en een duidelijke toezegging dat het geregeld zou worden, bleek het nog niet voor elkaar te zijn. Eten was niet lekker en ook nog vrij prijzig. Het zwembad was niet beschikbaar ivm een verbouwing. Vooraf bij boeken niet aangegeven. De ligging daarentegen was erg goed: op loopafstand van het Sepilok Orangutan centrum.

Het personeel van het kantoor in Sandakan deed ons een heel ander gevoel geven van deze lokatie (luxer, mooie tuin etc.). Viel mede daarom tegen.

Chalet Sepilok Jungle Resort info