Hostel Sea View Sandakan Budget & Backpackers Hotel

Hostel Sea View Sandakan Budget & Backpackers Hotel

Hostel

We hebben een aantal aanbieders voor Sea View Sandakan Budget & Backpackers Hotel voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Sea View Sandakan Budget & Backpackers Hotel in het Nederlands

Ongekende gastvrijheid

Sander
19-5-2012

Hostel geboekt om koffers achter te laten tijdens een meerdaagse excursie. Daarom gekozen voor laagste prijs. Qua kwaliteit dan ook geen verwachtingen vooraf. Krakkemikkige en vieze pand en kamers bleken volledig te worden gecompenseerd door de gastvrijheid van de eigenaresse en haar hulp. Gratis welkomstmaaltijd, zelfgemaakt ontbijt om een tijdstip naar keuze, kop thee bij terugkomst aan het eind van de dag en oprechte interesse in haar gasten maken het verblijf toch tot een onvergetelijke ervaring. Verder een aardige ligging tegenover de markt en met de zee om de hoek.

Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Sea View Sandakan Budget & Backpackers Hotel in Sandakan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Sea View Sandakan Budget & Backpackers Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.