Tijdelijk €25 aanbetaling

Pulau Tiga Resort

8FantastischScore uit 9 reviews
  • 8Waardering

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pulau Tiga Resort voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Pulau Tiga Resort

• 8WilmaAlsemgeest25-03-2011

Mooie plek

Mooi gelegen resort op een eiland voor de kust bij KK. Behalve het resort is het eiland verlaten, dus verwacht verder geen uitgaansmogelijkheden. Het eten is redelijk, maar wij waren niet enthousiast. Weinig variatie, elke dag rijst met kip en vis. Wel gratis koffie/thee/water, de hele dag. Mooie wandelmogelijkheden over slecht onderhouden trails. Lekker strandje waarvan het water niet altijd helder is, er is ook een duikschool. Personeel spreekt slecht Engels.

• 7Jan15-05-2010

De reis niet waard

Het eiland dankt zijn naam aan het programma Survivor op de Amerikaanse televisie. Een soort Expeditie Robinson. Daarvan is echter niets meer terug te vinden op het eiland. De moddervulkaan is leuk om mee te maken. Op het strand zijn ontelbare zandvlooien, vooral aan het eind van de middag. In zee zagen wij een zeer gevaarlijke kwal. De excursie naar Snake Island is een aardig boottochtje, maar op eilandje is maar één soort, wel giftige slangen, die zich onder de rotsen verstoppen. Op de terugweg is het Sand Pit eiland een aardige snorkelplek. De meeste huisjes zijn nogal verouderd. 2- niveau. Welk redelijk schoon, hoewel wij een super grote duizendpoot (> 10 cm) in de badkamer aantroffen. De airco krijgt het binnen overdag niet onder de 29 gr C. Maaltijden zijn inclusief. Kom op tijd, want het is zo op! Misschien werd dit laatste alleen veroorzaakt door een Japanse jongerengroep met een enorme eetlust.

• 8Luka23-04-2010

Prachtig eiland / slechte accomodatie

Een schitterende ligging, supermooi eiland. Ideaal voor één of twee nachtjes te ontstressen. Jammer dat de accomodatie niet onderhouden wordt, zelfs niet deftig gepoetst! Standaard bungalows zijn vernieuwd dus mss nog beter dan de superior bungalows (deze werden normaal volgend jaar gerenoveerd). Eten ook absoluut niet lekker! Het zou een geweldig resort kunnen zijn mits kleine inspanningen maar ik vrees dat er geen deftig management is. Toch een prachtige locatie!!

• 7E. de Geus26-10-2008

Simpel, afgelegen resort op surviver eiland.

Goed om echt even helemaal te onthaasten omdat er bijna niets is, daar moet je tegen kunnen. De douche in ons huisje was koud, ondanks de hitte was dit niet prettig, de huisjes zijn eenvoudig, de bedden niet al te comfortabel, maar het was erg bijzonder om een paar dagen op een eiland te verblijven waar maar een paar mensen waren en waar Nemo :-) in het huisrif zwom. Boottochtje naar Snake eiland was de moeite waard, best creepy al die giftige zeeslangen!

• 7marco24-12-2007

Ai aan een opknap beurtje toe. Rat via doucheputje omhoog. Maar je zit dan ook in hun leefgebied. Romantische plek. Moddervulkaan leuk, fikse klim. Door een storm was er veel vernield. We hadden het gevoel dat het eiland werd gerund door kinderen ipv een volwassen staff, waarbij er af en toe iets te veel genuttigd werd. Betere lodges gezien en gehad in andere gebieden, maar die waren niet op zo'n eiland nov 2007

• 9Ingrid van der Kruijssen22-12-2007

Mooie stranden!! Wij konden helaas niet snorkelen vanwege een tyfoon in de filippijnen.Dat veroorzaakte troebel water. Denk wel dat als het helder is dat het prachtig is. Het eten wordt met veel zorg bereid en ziet elke keer weer leuk uit. Mooi eiland,genoeg wandetochten. Alleen als het slecht weer is heb je niks te doen hier!!Dat is jammer

• 10Miranda15-11-2007

na een zeer mooie reis met de Touroperator is het goed bij komen op dit hemelse eiland.De hutjes zijn netjes en goed onderhouden.Het personeel netjes en goed gehumeurd.De BBQ op de veranda is aan te bevelen.Je kunt er ook leuk wandelen en nog na genieten van de natuur.

• 9Salsa04-09-2006

prachtige plek om te bekomen van een trekking in Sarawak. Geen groots comfort, beetje ruw, beetje eenzaam, maar wat een eiland, heel vriendelijke bediening. Was trouwens de plek waar de amerikaanse versie van Expeditie Robinson is opgenomen.

• 7linda neefjes18-08-2006

een hele mooie ligging zo aan het strand. De kamers in de tweepersoons hutjes zijn standaard. Wel fijn is dat de douche niet boven het toilet zit zoals op veel andere plaatsen. Als je gaat eten moet je er echt op tijd zijn ( er zit namelijk geen warmhoudpitje onder de bakken) want anders is het koud. Personeel is aardig alleen de vrijwillige engelsen een beetje arrogant. Jammer dat wij drie dagen storm hebben gehad. Denk dat het leuk is met zon!!!

Hotel Pulau Tiga Resort info

• Adresgegevens