Sorteren

Reviews over Lahad Datu

Love the wildlife 😍

Mevrouw Martens
    13-11-2018

Dit verblijf kun je boeken in combinatie met verschillende rivier-, ochtend- en avondtochten door de jungle waar je vele soorten apen, zoals chimpansees en neusapen van dichtbij in hun natuurlijke habitat kunt bewonderen!

Fantastische plek

K
    6-9-2015

De riverlodge was ruim, schoon en degelijk. Mooie ligging, goede gidsen. Veel geluk met dieren gehad. Eten was wat karig en soms op.

Overweldigend mooi, absolute aanrader

A.R. Batelaan
    8-3-2011

Deze lodge ligt midden in het regenwoud van sabah. De rit van Lahad Datu duurt ongeveer 2 a 3 uur en is al een safari op zich. Dan komt men bij de lodge waar je ontvangen wordt met een welkomstdrankje in de prachtige lodge. Ga als het lukt voor een riverlodge, deze zijn uitgerust met een buitenbad/ jacuzzi met uitzicht op de rivier en het regenwoud, prachtig! Uitmuntend is de service van het personeel, zowel in het restaurant als de gidsen die 3 tot 4 keer per dag met je op pad gaan door de jungle. Dit plekje op aarde heeft slechts een 30tal bungalows, dus geen massagevoel maar echte aandacht op maat. De ontdekkingen in de natuur waren magische momenten. Niet twijfelen, hier gewoon heengaan!

Helemaal TOP

Daphne & Ruud
    12-4-2010

Echt een prachtige lodge!! Je moet je vooraf wel beseffen dat je ongeveer 3 uur lang van een massage moet genieten in de auto tijdens de nogal hobbelige weg...maar het is het waard. Prachtige PURE natuur, hierdoor is het soms wel lastig om wildlife te zien doordat de begroeing erg dicht is.

Topper

Hans en Tiny
    24-3-2010

Na 2 1/2 uur rijden, met"free body massage"kwamen we aan bij de lodge.Prachtige ligging, midden in de jungle.Wij waren hier 4 nachten.Veel trekkings gedaan.Onze gids Paul was TOP.

De lodge was prima,uitzicht op de jungle en rivier,badkamer met een stortdouche.

De lokatie,restaurant,personeel,alles was top.

Echt een aanrader.

24 maart 2010