Sorteren

Reviews over Kundasang

Great Place To View Mount Kinabalu

AdventureGirl
    2-11-2010

Even though this Small Hotel is simple, the restaurant will serve you the best of their cook. Remarkable. The bedroom is good. At night the temperature chilled you off. Early in the morning you must go out and wait outside for a special surprise...That is you'll see Mount Kinabalu just in front of you. It's huge and beautiful. First time I saw it I thought it was just a 'BIG NATURAL ROCK' but then my dad told me that the Big Natural Rock I saw that morning was Mount Kinabalu. I was amazed and it was like unbelievable. Soo..the view from Fairy Garden Hotel is cool and totally awesome.

Mooi uitzicht op Mount Kinabalu

Ronald Flint
    29-3-2010

Leuke losstaande huisjes met een mooi uitzicht op Mount Kinabalu.

De huisjes liggen op een berg. En de weg vanaf de receptie is erg stijl. De duurdere huisjes liggen hoger en hebben een mooier uitzicht. De kamer is ruim van opzet en heeft een apparte doche (met bad). De kamers is doordat de huisjes van hout zijn wel erg gehorig. Het bed is echt kingssize (kan je nog een ruzie krijgen,hahaha)In de kamers is een tv (weinig zenders), en een waterkoker.

De huisjes hebben een veranda waar je lekker buiten kunt zitten (ook bij regen). Denk wel aan antimuggenspul..... Als je met openbaar vervoer reist ist lastiger te bereiken, maar met een huur auto ideaal, aan de doorgaande weg naar KK of Sandakan. Het eten is niet echt wat.

Mooi uitzicht op Mount Kinabalu

Ronald Flint
    29-3-2010

De kamers zijn redelijk groot met een apparte douche (incl. bad)

Het bed is echt Kingssize. Het is wel gehorig omdat de huisjes van hout zijn

De huisjes hebben een veranda waar je op zich lekker kunt zitten (ook als het regent) met een mooi uitzicht. Neem echter wel iets tegen muggen mee!!

De huisjes liggen op een berg en de duurdere huisjes liggen hoger.

Het eten is matigjes en er is niet echt in de directe omgeving iets anders.

Daarom een aanrader met huurauto, de busstop ligt ook niet om de hoek.

Hotel met Chinees management

John en Pasca
    16-5-2006

Hotel met Chinees management. Super mooie ligging. De kamers zijn eenvoudig maar hebben een geweldig uitzicht over de bergen. Eetzaal is groot en komt een beetje onpersoonlijk over. Maar het eten is voortreffelijk! Personeel is zeer vriendelijk! Het hotel ligt op enkele minuten rijden van Mount Kinabalu en Kinabalu park. Goed uitgangspunt voor de beklimming van de Mount Kinabalu. Als je dit hotel boekt vraag dan om een kamer met balkon! Voor vragen kun je altijd mailen.

De lodge is mooi gelegen tegen de flanken van de Mt

Sonja
    10-2-2004

De lodge is mooi gelegen tegen de flanken van de Mt.Kinabalu. De badkamers zijn wel aan vernieuwing toe en het eten mag wel wat meer gevarieerd zijn, voor de rest was het prima!