Hotel Village House Santubong

Hotel Village House Santubong

10Fenomenaal

Maleisië, Borneo (Sabah en Sarawak), Kuching

Op vakantie geweest naar Village House Santubong?

10Fenomenaal

2 reviews over Hotel Village House Santubong

• 10Folke Coenradi11-08-2012

comfort en klantvriendelijk

The Village House is een heerlijke plek om enkele dagen uit te rusten. De kamers zijn prachtig en comfortabel. Het hele hotel ademt een oase van rust uit. De kamers en de tuin met zwembad zijn prima verzorgd. Het personeel is zeer klantvriendelijk. Als je eenmaal in het hotel bent, kun je niet gemakkelijk ergens anders eten. je bent aangewezen op de hotelfaciliteiten. Desondanks zijn de prijzen redelijk. Het ontbijt is inbegrepen en verrukkelijk. Het overige eten ook.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Marianne08-04-2010

Relaxen met ultieme service

Na een aantal maanden rondreizen in Azië kwamen wij ter afsluiting in Kuching en zochten nog een mooie plek om bij te komen. We kwamen uit bij Village House in klein plaatsje buiten Kuching en hebben hier super genoten en daarom zijn we ook iets langer gebleven dan gepland. Er hangt een hele goede sfeer, al het personeel is helemaal ingesteld om service te leveren. Lig je bijvoorbeeld langs het zwembad op 1 van de vele plekken waar je lekker kan relaxen, komen ze spontaan koud water met limoen en koude handdoekjes brengen. Slecht 1 van de vele verrassingen op het gebied van service, meer verklap ik niet, moet je zelf ontdekken! Zeer mooie kamers, heerlijk zwembad, gemeenschappelijke ruimte met boeken, tv, computer en spelletjes en voorzien van een voortreffelijk restaurant. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2009

Hotel Village House Santubong info