Géén boekingskosten

Hotel Merdeka Palace

MaleisiëBorneo (Sabah en Sarawak)Kuching

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Merdeka Palace voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 5 reviews

• Sportfaciliteiten

5 Reviews over Merdeka Palace

• 9Joep17-09-2013

Prachtig hotel aan Merdeka Square

Direct bij aankomst in de lobby is al duidelijk dat dit een prachtig 5-sterrenhotel betreft. Ruime kamers met een flatscreen TV, apart zitje en een heerlijke regendouche. In het hotel zijn o.a. nog een zwembad, fitness, 2 restaurants en 2 bars aanwezig. Ideaal was dat we bij een overnachting in Bako National Park het grootste deel van onze bagage hier konden laten staan totdat we de dag erop weer terugkeerden.

• 6Fam. van Rijn18-08-2010

De kamers moeten nodig gerenoveerd worden.

Gunstig gelegen hotel met uitzicht op het Merdeka plein. Kamers moeten nodig gerenoveerd worden incl.de badkamers. Ontbijtbuffet is voldoende maar de airco van de ontbijtzaal staat altijd veel te koud. De ramen van de kamers sluiten niet volledig waardoor er aardig wat geluidsoverlast van het verkeer is. De bedjes en matrassen van het zwembad moeten ook gerepareerd worden. Al met al geen aanrader.

• 8Jan Wind12-05-2010

Prima 4* niveau hotel

Goed gelegen hotel, niet ver van museum, centrum en de rivier. Prima service en uitstekende prijs/kwaliteit. Wij betaalden via een touroperator €46,- incl. ontbijt. Bij (vertraagde) aankomst bleek de gereserveerde kamer beschikbaar en werd zonder vragen een luxe suite ter beschikking gesteld.

• 8Andrea12-02-2010

Heerlijk goedgelegen hotel.

Wij hebben in juli 2009 in dit hotel 2 nachten geslapen. Het is een prachtig hotel met erg vriendelijk personeel. Ook het ontbijt was super. Wij hadden een ontzettend mooie en ruime kamer, maar helaas met uitzicht in de parkeergarage (ja, je verzint het niet, maar het bestaat!). Wij hebben er hard om gelachen en je bent daar toch weinig op je kamer. Heerlijk hotel dus om bij te komen van je vlucht of drukke toertjes.

• 8antoinette kwint30-07-2007

we hebben maar een nachtje hier tijdelijk overnacht, al wachtend op de volgende vlucht. alles was goed voor elkaar voor zo ver wij gemerkt hebben.

Hotel Merdeka Palace info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)