Hotel Holiday Inn Resort Damai Beach

Hotel Holiday Inn Resort Damai Beach

8.1Fantastisch

Maleisië, Borneo (Sabah en Sarawak), Kuching

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Resort Damai Beach voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

29 reviews over Hotel Holiday Inn Resort Damai Beach

• 6Peter L22-02-2017

Leuke ligging , gevaar voor legionellabesmetting.

Uiterlijk lijkt het leuk maar het warmwatersysteem is niet overal in orde. De warmwatertemperatuur is veel te laag en de recirculatie werkt niet goed. Waarschijnlijk zijn onderdelen in het warmwatersysteem defect. Het is hard nodig om groot onderhoud te doen en niet alleen aan de warmwaterinstallatie. Wij besloten i.v.m. het te grote legionellagevaar maar niet te douchen. Een andere kamer zou waarschijnlijk ook niet goed zijn geweest en op een rondreis met veel hotels heb je echt geen zin om overal achteraan te gaan. Gelukkig was in het volgende hotel wel alles goed in orde (groepsrondreis). In het restaurant komt het eten zoals het de kok het beste uitkomt. Maar misschien omdat het in de week na Chinees Nieuwjaar 2017 was. De airco lekt condenswater maar daar werd in elk geval toch een mooie grote handdoek onder gelegd.

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Nelly S.17-09-2016

Mooi en erg gastvrij hotel

Ruim opgezet hotel met grote, goed verzorgde kamers. Heerlijk ontbijt en ruime menukeuze.Prachtige ligging direct aan zee. Mooi zwembad dat helaas tijdens ons bezoek buiten gebruik was vanwege de hevige regenval van de voorgaande dag. Omdat we het zwembad niet konden gebruiken werd ons een gratis lunch aangeboden.

Gereisd met partner in februari 2016

• 7C.Poldervaart16-09-2016

Goed hotel

Tijdens rondreis Borneo Maleisie hier een paar nachten gelogeerd. Wij hadden een simpele kamer met uitzicht op het zwembad. Er was jamer genoeg geen balkon. Het zwembad was netjes en het water lekker koel. Het strand ligt vol met keien en daar kan je niet lopen laat staan liggen. Alleen een heel stuk naar rechts was iets van een ieniemienie strandje te zien. Overdag niet druk dus plaats genoeg op het gras of bij het zwembad. Het ontbijt was goed met redelijke keus, het eieren bakken vindt plaats in de afdeling waar de tafels en stoelen staan dus niet bij brood en ander eten. Als je het hotel binnen loopt ruikt alles naar de dettol, het zal dus wel helemaal ontsmet worden.

Hotel ligt afgelegen je kan wel via een bruggetje naar een heel klein centrumpje lopen en daar heel goedkoop eten. Er is daar ook een 7 /11. Verder weinig te beleven

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Bert26-06-2016

Prima Hotel

Wij zijn hier twee nachten gebleven in een ruime kamer. En een ruime douche Het zwembad was perfect en goed onderhouden. De receptie was heel vriendelijk en behulpzaam. Het personeel in het restaurant heel vriendelijk en correct. Het eten was prima en goed betaalbaar. Heel goed te doen.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 6shirley04-03-2016

mooie locatie geen holiday inn meer en gedaterd

Wij zijn hier nu drie dagen en zitten in een zeer gedateerde kamer in het oude gedeelte aan het zwembad. Jaren zeventig interieur, badkamer kan zeker een verfje en update gebruiken (vochtplekken, blussen van de stenen, oud) . Wat wij fijn vinden is dat je de airco uit kan zetten. Ze hebben ook kamers tegen de berg op met een mooier uitzicht, je kan daar met een shuttlebus heen. Buiten het seizoen om is het erg rustig hier. Personeel in restaurant zeer vriendelijk. Zwembad o.k.. Beetje vergane glorie maar prima te doen voor een paar dagen.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9l.strooband13-03-2014

Heerlijk strand resort

Grote kamers prima eten, Resort werd gerenoveerd, niet druk, late uit check zonder kosten, heerlijk ontspannen na rondreis.

Gereisd met partner in februari 2014

• 8AngieV23-01-2014

Hilltop Suites zijn heel bijzonder

Na een verblijf van een aantal dagen in een Longhouse bij de Dayaks langs de Batang Ai River hadden we om te relaxen een Hilltop Suite geboekt in Damai Beach Resort geboekt. We dachten eigenlijk dat we 1 van de etage's hadden van de bijzonder gebouwde suites, maar het bleek dat het 1 geheel was en je alles dus voor jezelf had. De Suite op de bovenste etage was bijzonder ruim, luxe, goed onderhouden en het uitzicht op de zee was prachtig. De 1e etage met de buitenkeuken met wat stoelen was een beetje vervallen. Bij het strand hebt je tussen de palmbomen in de schaduw ligbedden en het zwembad is ook prima. Het Resort ligt wel behoorlijk afgelegen, maar omdat wij echt kwamen om te relaxen vonden wij dat geen probleem. We hebben daarom ook elke avond in het restaurant direct aan zee gegeten. We hebben o.a. lekkere lemon chicken gegeten en een zalig klaargemaakt verse kreeft. De Hilltop Suite was echt een bijzondere accommodatie om te slapen.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Lisette26-08-2012

prima plek

Vriendelijke mensen, prima zwembad, kamers oké. Wij hebben verschillende accommodaties gehad. Kamers bij het zwembad, beetje gedateerd, maar oké. Rooms on the hill, prima kamer, mooi uitzicht. Deze kamers zijn te bereiken met een shuttleservice. Wij hebben nooit langer dan een paar minuten hoeven wachten, welke tijd van de dag dan ook. Busjes zijn wel erg oud. Chalets bij het strand zijn heel goed. Leuk uitzicht. Wij hebben het erg naar onze zin gehad. Het is geen topklasse, maar gewoon goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7Tim13-07-2012

Mooi, maar wel afgelegen

Dit hotel, voorheen Holiday Inn, ligt schitterend aan een baai met prive strand. Nadeel is dat het wel bijna een uur rijden van de bewoonde wereld (Kuching) ligt. Kamers (wij hadden een chalet met zeezicht) zijn netjes, maar wel een beetje aan vernieuwing toe. Klein, maar schoon zwembad, leuke en goede restaurants. Jammer dat er zo weinig mensen op het resort waren, waardoor het soms wel een beetje leeg aandeed, met name tijdens het eten. Ondanks dat hebben wij ons hier prima vermaakt en kunnen het hotel absoluut aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 2Kevin10-01-2012

Treurig hotel dat toeristen beter overslaan.

in Januari 2012 bezocht. Bij binnenkomst wordt het eigenlijk al snel duidelijk dat hotel slecht is onderhouden en op sommige plekken met lekkende golfplaten aan elkaar hangt. Na het inchecken wat verliep met prima service, naar de kamer gebracht die aandoet alsof er sinds een jaar of 25 niks meer is aangepast. Alles is versleten en op. De meeste restaurants zijn niet eens meer open en zijn met platen dichtgemaakt. Eten dat er is, is van zeer matige kwaliteit. overige faciliteiten zijn ook zeer matig, waaronder het zwembad. In de omgeving is overigens ook geen ander hotel te vinden wat veel beter is.

Mijn advies dan ook wanneer men op zoek is naar een beetje luxe laat je niet verleiden tot het bezoeken van Damai, het is vergane glorie, de foto's in de brochure zijn nergens met de werkelijkheid te matchen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Hotel Holiday Inn Resort Damai Beach info