7,4

8 reviews over Hotel Harbour View in het Nederlands

Prima cwentraal gelegen hotel

berrez, 18-6-2012

Zeer goede centrale ligging met mooi uitzicht over de rivier.

Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Kamer goed, kunnen iets schoner. Mooie badkamer.

Ontbijtbuffet met voldoende keuze.

Vriendelijk personeel.

Mooie ligging, prima hotel

Kelly, 22-3-2012

Het hotel ligt erg mooi en kijkt uit op de Kuching rivier. Dichtbij vele restaurantjes en winkeltjes. Ontbijt is prima, maar geen luxe. Personeel is behulpzaam. Wij hebben het hier fijn gehad! Een aanrader als je Kuching een paar dagen wil verkennen. En waar je zeker eens moet gaan eten is bij Top Spot Seafood Centre. Dat heeft iedereen ons daar aangeraden en het was inderdaad heerlijk!

verwacht geen luxe

Evelyn, 16-4-2011

Prima ligging maar hotel is zelf niet veel bijzonders. Zeer gedateerde kamers, niet altijd even schoon.Ontbijt in buffetvorm, lastig wat lekkers te vinden (gekookte eieren afblijven!). Kies liever voor het luxere Pullman hotel.

Lekkere restaurantje om de hoek: the Living

goede ligging in Chinatown

jeannette liebregts, 4-11-2009

in maart in Kuching geweest. Redelijk net hotel met grote kamers met mooi uitzicht over de rivier. Op het moment dat wij er waren was het schoolvakantie en het hotel was druk, in de eetzaal zelfs niet genoeg plaats voor het ontbijt, maar het personeel was erg gedienstig

Prima keuze

Sander, 29-9-2009

Goed hotel, met alle nodige luxe voor een betaalbare prijs. Moderne schone kamers en uitstekend ontbijt

correct hotel met goed ligging

jeannette liebregts, 27-4-2009

Net, groot hotel met fijne ligging en mooi uitzicht.

kamers in orde, goed bed.

enkel bij het ontbijt wat kleine problemen omdat het hotel volgeboekt was en er te weinig tafels beschikbaar waren, maar personeel deed er alles aan om een plaats te vinden, desnoods bij andere mensen aan tafel (zo leer je nog mensen kennen).

supermooi uitzicht

Lianne, 12-11-2008

Erg mooi en goed verzorgd hotel, we kregen zelfs de krant 's ochtends! We zaten op de 13e verdieping en hadden een schitterend uitzicht over de stad. Aanrader.

Gewoon hotel,niet te luxe maar wel schoon!vriendelijke en

Ingrid van der Kruijssen, 22-12-2007

Gewoon hotel,niet te luxe maar wel schoon!vriendelijke bediening en redelijk goede service. Prima ligging bij de boulevard!

mooi uitzicht

We hebben een aantal aanbieders voor Harbour View voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harbour View in Kuching, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harbour View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Harbour View scoort een 7.38 uit 10 op basis van 8 reviews.