Hotel Abell

We hebben een aantal aanbieders voor Abell voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Abell in het Nederlands

Super hotel, wel gehorig

bliepie
30-10-2016

Fijn hotel op een centrale plek in Kuching. Vriendelijk en behulpzaam personeel, onze kamer werd gratis ge-upgrade. Wij zijn 2x in dit hotel geweest en beide keren hadden we een super badkamer met regendouche. Kamers zijn compact maar hebben alles wat je nodig hebt. Elke dag nieuw water, goede wifi verbinding. Het is allemaal wel erg gehorig, zowel vanuit de gang als de naastgelegen kamers (je kan je buren horen praten). Ontbijt is prima, niet bijzonder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abell in Kuching, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Abell scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.