Tijdelijk €25 aanbetaling

Novotel Kota Kinabalu

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Novotel Kota Kinabalu voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 4 reviews

8.5FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Novotel Kota Kinabalu

• 5van hollebeke eduard09-07-2013

onverzorgd en vies hotel

We verbleven hier in de lente van 2013 voor drie nachten, op een rondtoer Borneo. Onpersoonlijk ontvangst. Vieze gangen met overal gescheurd vasttapijt. Op de kamer mooie tegelvloer en moderne inrichting. Schimmelranden bad. Vieze lange zwarte haren in badkamer, en slaapkamer. Op de binnenzijde van de deur verkeerde plattegrond met vluchtroute bij brand, was voor een totaal andere kamer bedoeld. Grijs betonnen bak doet dienst als zwembad, half overdekt, algen en niet de minste decoratie of betegeling. Bijna een waterreservoir voor de boerenbuiten. Ontbijt was rijkelijk, gevarieerd, zowel maleis, chinees als indisch. Koffie moest je zelf zoeken. Enkel goed als transithotel, gezien ver van centrum.

• 9deniseredhair28-06-2010

Geweldige service

Een supergoed hotel met heerlijk eten en erg goede service. Wij hadden onze kamer geupgrade naar deluxe, mooie ruime kamer. Het ontbijt kon je op dezelfde etage eten in de loungeruimte, heerlijk rustig en alles vers met een prachtig uitzicht uitzicht over de rivier en parlementsgebouw. Ook was er in de middag tea time met allemaal lekkere hapjes en gratis internet. Het was hier super genieten. Zeker een aanrader.

• 10Irene17-01-2010

Luxe hotel in schitterend groot winkelcentrum

Mooi zwembad, het lekkerste en uitgebreidste ontbijtbuffet van onze hele vakantie! Het winkelcentrum heeft een ijscafé ....echt alles van ijs gemaakt! er zijn bioscopen, heel veel restaurants een grote supermarkt en niet alleen luxe dure winkeltjes maar ook hele goedkope. Er werd in 2009 aan een dolfinarium gewerkt.

LEES OOK BIJ TIPS! WAT ER NOG MEER TE DOEN IS ...

• 10Belgje04-11-2009

Knap modern hotel

Als je van modern en luxe houdt zit je in dit hotel goed. Heel mooie en verzorgde kamers met raam naar de badkamer. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, heel lekker. 's Avonds ook zalig lekker gegeten in dit hotel. 2 pc's met gratis internet in de lobby. Het hotel ligt vlak naast een groot modern winkelcentrum Borneo-1 met voornamelijk sjieke winkels van grote merken.

Hotel Novotel Kota Kinabalu info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    G 803 1 Borneo Hypermall, 88450