Hotel Le Meridien Kota Kinabalu

Hotel Le Meridien Kota Kinabalu

We hebben een aantal aanbieders voor Le Meridien Kota Kinabalu voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Meridien Kota Kinabalu in het Nederlands

Goed hotel

anoniem
15-4-2010

Deze meridien is prima van ligging, vlak tegenover de night market. Héél grote, propere kamers met ruime badkamer. Wel vocht id badkamer met als gevolg reukhinder en kleine vliegjes! Al bij al het beste wat je kan krijgen in deze stad denk ik...

Gereisd Met vrienden in Thu Apr 15 2010 14:11:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel voor weinig geld

Stefan
28-10-2009

Licht op loop afstand van Kota Kinabalu, het hotel heeft uitzicht op de markt en de zee. Het hotel heeft een mooi zwembad. Het eten (Ontbijt +/- 15 euro) in het hotel is erg duur, maar net langs het hotel is een taxi standplaats waar je heerlijke noodle soep kunt eten voor maar +/- 1 euro.

Gereisd Met partner in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingVolpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand6 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Meridien Kota Kinabalu in Kota Kinabalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Meridien Kota Kinabalu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.