Hotel Gayana Island Eco Resort

8.2Fantastisch

Maleisië, Borneo (Sabah en Sarawak), Kota Kinabalu

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Gayana Island Eco Resort?

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Gayana Island Eco Resort voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Gayana Island Eco Resort

• 10Annemarie25-01-2010

Idyllische locatie voor avontuurlijk reizigers

Vanaf privé-terras of restaurant zie je de vissen onder je zwemmen in het heldere water. Zeer smaakvol ingerichte kamers. Verse orchideeën in je badkamer. Je kunt in het aquarium prachtige visjes zien en koraal 'kweken' voor het nageslacht. Toen ik er was had het 1 avond/nacht behoorlijk gestormd en het huisje (op palen) ging behoorlijk heen en weer. Het personeel kwam schattig vragen of alles ok was. Volgende ochtend ontbijt op bed vanwege het ingestorte dak v/h restaurant. Nieuwsgierige aapjes (makaken) komen 's avonds op de steigers tussen de huisjes, geweldig om te zien!

Het resort ligt geisoleerd. Per kano of motorbootje kun je naar een naastgelegen strandje. Vanuit je huisje kun je een prachtige 'trekking' maken met prachtige vergezichten. Geen reguliere 'strandbedje/zwembad' bestemming, maar juist daarom wel zeer de moeite waard!

Alleen gereisd in januari 2010

• 9Jan uit Belgie15-08-2007

De max. Heel leuk resortje. Vriendelijk personeel. Het eten viel best mee.

En ja zwembad? Wie beweert dat er een zwembad is? Dit is wel een ECO-resort. Daar moet je toch geen betonzwembad verwachten.

We zijn hier 2 keer geweest. Voor herhaling vatbaar.

Een eco-backpacker

Gereisd met partner in juli 2005

• 6Borneo Backpacker30-05-2007

Wij zijn hier 4 dagen geweest. Ontzettend mooie kamer, maar restaurant vond ik maar zozo. Bovendien geen strand bij de accommodatie zelf, je moet altijd met dat bootje. Het zwembad is echt een afgang; een afgezet stukje zee. Geen ligbedden!

Gereisd in mei 2007

• 7Carin van der Wal10-12-2006

3 nachten in Gayana Resort verbleven van 27-11 t/m 39-11, complex is mooi maar is nu aan het renoveren. Van de 46 huisjes worden er nu maar 10 gebruikt. Daardoor weinig gasten (erg stil), faciliteiten niet beschikbaar(massage). Overlast van de verbouwingen en elke keer naar de stad betaal je 26 RM pp voor de boot. Toch hebben we dit gedaan omdat het niet leuk is in een groot leeg restaurant te eten. Deze kosten van de boot geprobeert terug te krijgen als compensatie voor de overlast maar niet gelukt. Duiken met Borneo Divers is geen succes, onvriendelijk personeel en geen enkele compensatie op de kosten als je je eigen uitrusting bij je hebt.

Gereisd met partner in november 2006

• 9John en Pasca16-05-2006

Super mooi resort op Pulau Gaya. Zeer vriendelijk personeel. De huisjes, op palen in zee, zijn echt fantastisch. Groot balkon met uitzicht op zee. Inrichting van de ruime kamer voldeed prima(koelkastje, waterkoker, airco, ruime badkamer). Je kunt een bootje huren en naar diverse strandjes varen. Resort grenst aan de jungle, je kunt er dus jungletrekkings maken. Resort heeft 2 restaurants waarvan 1 Aziatisch en 1 westers. De onderwaterwereld is geweldig. Zeer veel vissen en mooi koraal. 1 minpunt: bij verkeerde stroming kan er rotzooi aanspoelen. Vaartijd vanaf de haven in KK ± 20 min. Boot gaat diverse malen per dag ook 's avonds. Tip: neem waterschoenen mee ivm zee egels. Voor ons voor herhaling vatbaar! Voor vragen kun je altijd mailen.

Gereisd in mei 2006

Hotel Gayana Island Eco Resort info