Hotel Velassaru Maldives

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°26°
Hotel Velassaru Maldives
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Velassaru Maldives voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Velassaru Maldives in het Nederlands

Zeer mooi als je van duiken houd

Pascal
21-9-2014

Hotel Velassura in Maldives is echt the moeite waard. Paradise , opletten voor regen seizoen, begint in Mei. Maar een drupje was welkom het is immers 30+ graden dag en nacht !

Gereisd Met partner in mei 2014

Super!

Victoria Blanksma
28-7-2014

We waren met zes mensen: echtpaar, drie kinderen van 16, 14 en 8 en oma. Zijn net terug van dat paradijsje… In werkelijkheid is het nog mooier dan op reclame plaatjes…ligging is perfect, niet ver van Male; prachtige stranden en mooie zee, je kunt er overal een plek vinden, je ziet bijna geen mensen (omdat ze verspreidden zich gelijkmatig op het eiland) en dat geeft de indruk dat jij allen bent op het eiland, een geweldige privacy! Het eiland heeft een eigen koraalrif, hele mooie koralen en vissen in allemaal kleuren, ok haaien en roggen. We hebben drie keer snorkeltrip en vissen gedaan. Service is niet opdringerig, maar is altijd en op een hele vriendelijke manier! Het personeel doet voor je alles, zelf een servetje op je schoot leggen en stoel aanschuiven. Het eten is heel lekker en van hoog kwaliteit. De Japanner is echt een aanrader. 's Avonds in de bar jazz- of saxofoon muziek; elke zaterdag is er DJ. Een keer per week is een openlucht bioscoop, op het strand onder de sterren.

Gereisd Anders in juli 2014

mooi en goed hotel

olivier
26-7-2013

alles was perfect verlopen, kamers zijn deftig niet uitzonderlijk, wel zeer proper, zeer mooi eiland, je ziet wel het rommeleiland, dat ios wel spijtig, maar al bij al prijs kwaliteit zeer goed, kort bij de luchthaven, dus geen watervliegtuig met de speedboot +/- 20 min

Gereisd Met partner in juli 2013

Paradijs!

Peter-Johanna
24-5-2013

Velassaru ziet er precies zo uit zoals wij gehoopt hadden! Alles schoon, netjes, echt een paradijsje! Wij hadden een watervilla geboekt, en dat was echt perfect. Heerlijk warm, helder zeewater waar je direct vanaf je dek in kunt springen om af te koelen! Als je wakker wordt meteen heerlijk uitzicht met zon en zee!

Wij hadden all inclusive geboekt, is erg prijzig maar wel de moeite waard! Je kunt overal eten en kiezen van de reguliere kaart, voor drinken krijg je een aparte kaart maar dat is ook met wijn, bier, cocktails, sapjes ed. Eten is sowieso erg prijzig, en bij ons kon de all inclusive wel uit. Je kunt bijv tijdens de lunch van half 1 - half 4 tapas en drankjes blijven bestellen! Verder veel te doen, snorkelen, tennisbaan, spa, jetski, er is zelfs een sportschool en (kleine) bibliotheek. Je verveelt je geen minuut! Personeel is erg servicegericht, heel behulpzaam en vriendelijk. Het was een prijzig resort/kamer etc, maar het is het zeker waard!

Gereisd Met partner in mei 2013

Geweldig!!!!!!

Chantal
6-4-2010

Wat een geweldige accommodatie. Alles wat je van de Malediven mag verwachten. Wij hebben een Beach Villa geboekt, echt een aanrader. Boek wel vol pension, het eten is ter plaatse best prijzig. Elke dag was het eten weer een feestje!Heerlijk :-)

Gereisd Met partner in april 2010

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessFitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Velassaru Maldives in Zuid-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Velassaru Maldives zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.