Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°26°

All inclusive mogelijk
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan

We hebben een aantal aanbieders voor Olhuveli Spa & Beach Resort voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Olhuveli Spa & Beach Resort in het Nederlands

Paradijsje aarde!!

M&M,
28-3-2018

Dit eiland geef je een volledig zen gevoel. Paradijs op aarde

Gereisd met partner in januari 2018

fantastisch paradijs op aarde

yvanerkelens_1
6-9-2015

Geweldig resort na een rondreis Sri Lanka echter de all in formule is niet de all in van andere landen alleen de "lokale " producten Eten in buffet vorm geweldig met iedere dag andere thema's Ter plaatse Emerald pakket erbij geboekt bij verblijf langer dan 4 dagen hier zit in 2 flessen wijn per dag snorkel excursie iedere dag, massage , diner op strand dolfijn excursie met zonsondergang en champagne eten in alle restaurants en nog wat meer. niet goedkoop maar je haalt het eruit . Watervilla schitterend de kleine zwart tip haaien en pijlstaart roggen zwemmen eronder door duiken het huis rif is wat kaal door de opleidingen maar de riffen rond het atol is heel mooi Het is allemaal tot in de puntjes verzorgt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Super mooie plek!

amy
1-5-2014

Het is een prachtig resort met hele mooie kamers. Wij hadden een jacuzzi water villa en deze was echt heel mooi en schoon. Badkamer was ook prima, veel ruimte! Elke dag werden de kamers 2x schoongemaakt en bed opgemaakt enz. Het eten was elke dag anders (met een aantal dingen die steeds terug kwamen) maar zeker erg goed. Zwembad erg mooi. Erg rustig overal, dus je kunt heerlijk tot rust komen.

Gereisd met partner in april 2014

Prijskwaliteit verhouding zeer slecht

fatima
15-3-2014

Algemene indruk

Je komt aan na een extreem lange reis (van Male naar het eiland vervoert met een heel slecht bootje, waar je steeds denkt: deze slaat nu om) wordt je ontvangen van een dranje, je komt de kamer binnen en je ziet meteen dat het verre van luxe is, wat natuurlijk anders wordt weergegeven in de brochures.

Het eten: je hebt een klein buffet restaurant, het buffet zelf beschikt niet over veel keuze, bovendien is elke dag hetzelfde menu: kip tandoori… eet smakelijk!

Daarnaast als je a la card wilt bestellen, of iets wilt drinken dan is het meteen extreem duur: 10 euro voor glasje fanta. drinkwater is ook van zeer slechte kwaliteit.

Er zijn veel insecten en beesten, daar wordt niet veel aan gedaan qua hygiëne.

internet heel erg duur en weinig bereik, maar dat is logisch als je op een verlaten eiland zit

medische zorg/ entertainment voor volwassenen en kinderen is niet aanwezig excursies heel weinig en erg duur

we hebben deze vakantie geboekt, maar hebben daar veel spijt van

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Highly overrated!

Sia
8-1-2013

Het eiland is heerlijk en de bungalow in het water is top. De service en de prijzen zijn totaal uit verband en staan absoluut niet in verhouding. Een privé BBQ met zijn twee op een strand voor 500 Amerikaanse dollars is absurd!

Personeel en service niet klantvriendelijk, voor een prijs als dit zou je niet om toiletpapier, shampoo, vulling van de minibar moeten vragen!

Gereisd met partner in november 2011

Paradijs

W Roelofsen
5-12-2012

Het is een super resort op een fantastische plek. Parelwitte stranden met azurblauwe zee, het bestaat echt.

Het personeel legt je aan alle kanten in de watten. Ze geven je het gevoel dat je een VIP bent.

Het eten is in buffetvorm, maar elke dag met thema en zeer gevarieerd.

je kunt ook a la carte eten, maar dit is behoorlijk duur.

Tip: boek all-in anders wordt het erg duur.

We hadden een standaard de-luxe kamer, liepen zo vanuit de slaapkamer via een verlaten strand de zee in., GEWELDIG!!

De kamers werden 2x per dag schoon gemaakt. Alles perfect.

Overall: super accomodatie op een geweldige locatie, met een snelle speedboot te bereiken en geweldig personeel.

Gereisd met vrienden in november 2012

Paradijs op aarde

Dina
1-11-2012

Super mooi eilandje met schitterend huisrif. Mooie kamers, schoonmaak 2x per dag, super vriendelijk personeel, eten overvloedig. Wel all inclusive boeken, anders is het eten erg duur!

Gereisd met partner in juli 2012

Paradijs op aarde!!

Ana van Boxtel
11-10-2012

Zeer mooi huisrif. Heel lekker eten met veel keuze en elke dag een aandere thema: italiaan, BBQ, Indisch, etc. Uitgebreid ontbijt. Mooi snorkel excursies. Twee mooi zwembaden: een aan het strand en een andere in zee. Het personeel was super vriendelijk.

Een echt aanrader!!

Gereisd met partner in maart 2012

Paradijs op aarde!

erik & susan
18-12-2011

Wij zijn donderdag terug gekomen van Olhuveli. Het was een dure reis tegenover wat we normaal boeken, maar was het helemaal waard. Wij hadden een huisje op het strand, binnen enkele stappen stond je in zee. Heerlijk terras met zitje en ligbedden. Voor je deur strand en zee, parasols en ligbedden met matrasjes. 2 x per dag werd je huisje schoongemaakt en handdoeken verwisseld. Mooi hemelbed, mooie badkamer, lounchebank. Personeel is (behalve in 1 bar) heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten is uitmuntend! Wel all inclusive boeken, want anders is het héél duur. Prachtige zwembaden, 1 over zee heen gebouwd. Minder geschikt voor kinderen. Snorkelen prachtig. Kortom .... wereldvakantie!

Gereisd met partner in december 2011

Paradijs

Familie Aerts
27-9-2011

Juist terug van weekje Olhuveli. In alle opzichten een aanrader !

Vrij groot eiland waar je op elke moment van de dag wel een rustig, mooi plekje kan vinden, zowel aan strand als aan zwembaden.

Zonsondergangen zijn ontzettend mooi ! Lekker eten, domein heel goed onderhouden en vriendelijk personeel. We gaan zeker nog een keertje terug naar dit paradijs !

Gereisd met partner in september 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olhuveli Spa & Beach Resort in Zuid-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olhuveli Spa & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.