Hotel Holiday Inn Resort Kandooma Maldives

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Resort Kandooma Maldives voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Holiday Inn Resort Kandooma Maldives

• 9anitabisschop17-09-2012

Paradijs

Geweldig hotel. Mooie omgeving, zeer vriendelijke bediening en prachtige kamers met geruisloze airco.

• 0peterk_116-06-2012

2 e keer enorm goed

Dit was de tweede keer binnen een jaar dat er geweest ben en opnieuw erg goed bevallen

Met vrienden

• 9Leonidas09-02-2012

Paradijs

Fantastisch hotel met een fantastische service van werkelijk al het personeel.

• 2ordep19-01-2012

Nooit meer - GEEN aanrader !!!

Bij aankomst in het resort werden we op een arrogante manier ontvangen door de manager van de receptie en werden we verplicht om een waarborg te betalen van 700 $.

Gezien de grote agressieve golven en sterke stroming op dit eiland is dit een ideaal paradijs voor surfers.

De beach villa was totaal uitgeleefd en was ondermaats. Een echte schande. De open badkamer was minder leuk en dit vooral als het regende. Elke dag was het een gevecht met grote zwarte mieren. Kakkerlakken in ons bed waren ook van de partij.

Na het bespreken van de problemen met de manager van de receptie, kon hij weinig of geen begrip tonen. Het veranderen van villa was blijkbaar een groot probleem.

De service van het personeel in het buffetrestaurant was onprofessioneel. Het eten was eentonig, slecht en niet vers.

Klanten die dit resort boeken moeten er zich van bewust zijn dat een perfect en zorgeloos verblijf hier niet mogelijk is. Dit resort is echter zijn geld niet waard en is GEEN aanrader.

• 9Mark en Coby21-12-2011

Prachtig resort

Prachtig resort op een bounty eiland. Het buffetrestaurant was prima. Elke dag een ander menu. Je kunt ook a la carte eten bij de poolbar en in restaurant het Deck. Overigens kun je op het dak van het Deck loungen. Enorm mooi tijdens zonsondergang. Medewerkers zijn erg vriendelijk. Aanrader is de 2 persoons strandbedden te reserveren bij het animatieteam. Heerlijk relaxed aan het strand op dikke kussens. Beter dan die plastic strandstoelen. Boottrip om te snorkelen is een aanrader. Je ziet dan meer dan direct vanaf het strand. Zeer vriendelijke medewerkers en de kamers zijn erg schoon, mooi en praktisch. Echt een aanrader voor een relax-vakantie!

• 10l.strooband01-12-2011

fantasties

Het is hier echt een paradijs op aarde.

• 9MD20-07-2011

Droombestemming

Geweldige vakantie gehad. Ligging, sfeer, bediening, service, mogelijkheden: allemaal prima in orde. Voldoende te beleven, maar ook zeer veel rust. Eten is subliem: ga wel eten in het restaurant The Kitchen en niet elke dag bij het buffet (wat prima voor elkaar is). Hou rekening met redelijke prijzen (bier 5 dollar, wijn/cocktail 9 dollar). De prijzen vallen mee als zoals bij ons de euro sterk staat tov de dollar. Laat je meenemen in deze tropische ervaring en geniet geniet geniet!

• 7Johan01-06-2011

Meer van verwacht

Kamers zijn mooi, maar had meer van het eiland verwacht. Voor een keer leuk, maar niet om aan te raden.

• 10KELLY VERVLOET22-02-2011

fantastico

Dit schitterende loungehotel is ideaal voor een huwelijksreis of onvergetelijke vakantie!Het paradijs bestaat echt!De kamers zijn zeer modern (wit) met buitendouche, dit maakt de kamer af.De meeste kamers beschikken over een open beneden salon (met zicht op de zee) en dan ga je met een trap naar boven, de slaapkamer en opendouche bevinden zich hier.Dit is zo gebouwd met in gedachte als er terug een tsunami komt, dan gaat de schade beperkter zijn :) Nadeel: het hotel ligt niet aan een eigen huisrif, dus pervente duikers of snorkelaars komen hier niet aan hun trekken. Maar het hotel biedt dagelijks een complementaire snorkeltrip aan (gratis).Het eiland is tamelijk groot in tegenstelling tot de andere eilanden.In het hotel komen veel Japanners (60%) dus het eten is zeer Aziatisch maar lekker! Internet is gratis op de kamers en aan de receptie.Het hotel probeert enkele activiteiten s'avonds te organiseren zoals een krabbenrace, karaoke,... Kortom een AANRADER! K zou direct teruggaan!

• 10Patty03-11-2010

Het paradijs bestaat echt.

Kandooma, nu weten we het zeker. Het paradijs bestaat echt. We hebben al best wat bounty-eilanden bezocht, maar dit is toch echt het toppunt. De zee is turquois, geeft bijna licht. Het strand is parelwit. De lucht stralend blauw. Overal waar je staat, zit of ligt kun je foto's maken zoals op een ansichtkaart.

Het trendy resort maakt het af. Vanuit bad, warme douche of hangmat kijk je naar de palmbomen met daarachter de strak blauwe lucht. De boxspring ligt heerlijk. Alles is uberschoon. Elke dag weer. De looppaden en het strand worden elke dag geharkt. Ongelooflijk. Er waren 65 gasten op het resort, wat een privacy. En regenseizoen in okt? We hebben geen enkele druppel gehad, alleen zon en 30gr.!

Het personeel overtreft alles. Zo vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Alles willen ze voor je doen. Kortom, FANTASTISCH!

2 tips over Hotel Holiday Inn Resort Kandooma Maldives

• anitabisschop, 17-09-2012

Snorkelen bij Turtle point, dolfijnencruise en de zonsondergang op het dek boven "the Kitchen"

• l.strooband, 01-12-2011

Snorkelen of duiken in een aquarium. Ga vissen succes gegarandeerd en later op de avond je gevangen vis op je bord.

6 vragen over Hotel Holiday Inn Resort Kandooma Maldives

• Jessie, 24-11-2013

5 jaar oud

Is er al iemand geweest met kleine kinderen? Wij willen naar dit resort gaan met onze zoon van 5,5 . We zijn al 2 x eerderaar de malediven geweest maar dit wordt de eerste x met kinderen. Ook iemand ervaringen met het vliegen van de Emiraten ?

• Ilona, 23-07-2012

invoer vanuit sri lanka naar de malediven

Weet iemand hoe het zit met het invoeren van drank, parfum, sigaretten vanuit Sri Lanka naar de Malediven? Ik heb namelijk ergens gelezen dat je bepaalde produkten niet mag invoeren en dat e die dan moet inleveren op de luchthaven..weet iemand hier iets van?

anitabisschop, 17-09-2012

Het is verboden om drank en vlees in te voeren, het is een moslimcultuur en dus is drank verboden. Op de resorts wordt wel gewoon drank geschonken. Parfum en sigaretten zijn naar mijn weten niet verboden.

• Ilona, 09-02-2012

Handdoeken

Kan iemand mij vertellen of strandhanddoeken bij de service inbegrepen zitten of dat je heirvoor moet betalen?

Susann, 19-05-2013

Hi Ilona & Peter,

Sunny greetings from Holiday Inn Resort Kandooma Maldives!

I'm just reading your comments. Indeed, there are a lot of amenities featured by the resort...

Welcome Drink and Cold face Towels upon Arrival Daily Snorkeling Trip Snorkeling Equipment Daily Snorkeling Lesson Wi-fi Access Use of Internet Lounge Use of Guest Library Daily Evening Entertainment Sunscreen on the Main Beach Drinking Water on the Main Beach Daily Fresh Oranges in the Room Fresh Illy Plunger Coffee Dilmah Tea in Room Bathrobes Slippers Bath Room Amenities Two Picture Post Cards Hair Dryer Beach Towels Beach Bag Sun Loungers Daily News Paper in Different Languages Baby Cots Kids Club for 4 - 12 years Transfer for Children below 2 years Flatscreen TV iPod Docking Station Safety Box Iron & Ironing Board in the Room

Hope to see you soon in our little paradise!

Warmest regards,

Susann Business Development Executive

peterk_1, 16-06-2012

Strandhanddoeken liggen in je huisje. Er is veel inbegrepen, zoals verse sinasappelen op je kamer en goede koffie etc.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenNiet beschikbaar