Tijdelijk €25 aanbetaling

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

76 Reviews over Embudu Village

• 8G.Kroon30-10-2018

Prachtig kleinschalig rustig eiland....voor rustzoekers en snorkelaars adembenemend mooie natuur,lekker eten en heel vriendelijk personeel

• 8Hans12-10-2018

Mooi kleinschalig eiland vriendelijk personee prachtige ligging goed eten l een minpuntje te weinig matrassen op de ligbedden en die er waren waren vies

• 8Marc belt02-10-2018

Top,heerlijk

Heerlijk eiland, mooi huisrif met veel vis in alle kleuren en maten. Het verblijf was heerlijk door het aardige personeel.

• 10Cynthia14-05-2018

Super vakantie

Zeer tevreden. Erg naar ons zin gehad en vriendelijk personeel! Ik raad de reizigrts wel aan om een EHBO koffertje mee te nemen. Toen wij er waren hadden ze helaas geen pleisters of iets dergelijks. Verder was het geweldig, kamers heel goed bijgehouden en het eten was heerlijk.

• 9Kroon03-02-2018

Geweldig

Zo mooi,paradijsje...lekker eten,vriendelijk personeel,ontspannen.

• 9ben21-11-2017

idilique

Il est toujours compliqué de choisir un resort parmi les nombreux qui existent aux Maldives et cette fois ci (pour notre 4ème fois dans l'archipel), nous avons choisi de retourner pour revivre le même rêve que la première fois. Les autres resorts étaient bien, mais il y avait à notre gout à chaque fois un point faible

• 8Evelyn11-11-2017

Aanbevelingswaardig voor rust zoekers

Absuluut 3 sterren waardig. Geen ‘over touristisch’ gebeuren. Rustig, schoon, kleinschalig. Eten variabel buffet. Huisjes waren eenvoudig ingericht maar alles was voldoende en schoon. (2xdaags gereinigd) Ook de badkamer was prima! Huisjes op het water niet aan te bevelen. Andere huisjes lagen beschut onder de (palm)bomen wat niet overbodig was. Duikcentrum (duits beheer) op het eiland is ook aan te bevelen. Kosten wel hoog maar kwalitatief goed. Personeel op het eiland allemaal even correct en behulpzaam. Opvallend was de ingetogenheid, vriendelijkheid en relaxte sfeer op het eiland. Fantastisch was de koraalring rondom het eiland met een veelheid aan vissen met prachtige kleuren. Duikers en snorkelaars worden alleen al bij het huisrif maximaal voorzien van een prachtige onderwater wereld. Geen extreme luxe maar een hele goede prijs-kwaliteit vehouding. Embudu village is zéér plezierig om 2 weken te verblijven.

• 9Mary westeneng11-07-2017

Als je van zon zee strand snorkelen houd dan zit je hier goed echt een bounty eiland het is niet groot maar super mooi helder blauw water en je zwemt tussen de vissen echt heel erg mooi wij zijn nog savonds mee gaan vissen hebben zelf een haai van 2 meter gevangen wel weer los gelaten natuurlijk en zelf roggen geaaid die savonds langs kwamen zwemmen echt zo gaaf de kamers waren prima wel harde bedden het eten was gewoon heel erg goed en veel smaak de schoonmakers zijn echt heel aardig en vinden het leuk om een praatje te maken en van de tuinman nog een verse kokosnoot gekregen zo uit de palmboom verser kan je het nergens vinden denk ik maar als je van entertement houd en tv op je kamer dan moet je hier niet heen gaan maar anders niet twijfelen maar gewoon doen wij waren midden in het regenseizoen maar alleen 1 avond tien minuten een flinke bui regen gehad voor de rest van de 16 dagen stralend mooi weer

• 9M&W08-05-2017

Waanzinnig mooi eiland. Fantastische vakantie!

Wij hebben echt een super mooie vakantie gehad op Embudu. We waren er 16 dagen en wilden nog lang niet naar huis! Als je van rust houdt, relaxen, snorkelen en zwemmen zit je hier goed. ’s Avonds met het eten konden we zien dat het best druk was op het eiland, maar de rest van de dag was het heerlijk stil en rustig. Heel vaak liepen/ zaten/ zwommen we helemaal alleen. Echt alsof je alleen op de wereld bent. Toen wij aankwamen was onze (strand)bungalow nog niet klaar, dus kregen we 1 nacht de waterbungalow. Heel leuk om een keer mee te maken, maar we waren toch blij dat we een strandbungalow hadden. Deze zijn gerenoveerd en veel mooier van binnen dan de waterbungalows. We hadden uiteindelijk bungalow nummer 20. Perfecte ligging. Klein strandje voor je eigen deur. Paar stappen en je was er. Huisje was ook super schoon. 2 keer per dag werd er schoongemaakt. Wel harde bedden. (we houden wel van harde bedden, maar dit was echt een beetje té). We hebben de eerste avond 1 kakkerlak gezien en verder helemaal niet. Bijna geen ongedierte. Ben wel lek gestoken en had grote rode bulten, maar geen idee wat dat geweest is. Lopen wel leuke kippen rond en waterkippen. Hagedissen en gekko’s. Godzijdank geen mega grote spinnen gezien. Het eten was goed. Lekker. Er is altijd ruim voldoende. Heb geen 1 keer een lege bak gezien. Heel goed verzorgd. Als je ’s ochtends vroeg gaat ontbijten zit je zowat alleen. Je krijgt een vaste tafel. Wij hebben wel gevraagd om een tafel alleen. In eerste instantie wordt je namelijk bij andere aan tafel gezet. Extra compliment voor onze ober Mansoor! Super aardig en goede bediening. Ook zette hij samen met zijn collega de beste koffie ’s ochtends. ’s Avonds had je niet heel veel te doen. In de bar wel zachtjes muziek en 1 keer in de week live muziek en 1 keer disco. Maar wij vonden dat niet erg. Gingen liever ’s ochtends wat vroeger op. Wij hadden all-in en dat beviel goed. Niet alles is inbegrepen. De koffie bijvoorbeeld alleen bij het ontbijt en tijdens het “koffieuurtje” in de middag. Ook alleen de cocktail van de dag valt eronder. Alles wordt op je kamernummer gezet en dit kun je betalen wanneer je vertrekt. Zowel cash als credit card. Er zijn leuke excursies. Wij hebben 2 excrusies gedaan. De dolfijnentocht . (echt honderden dolfijnen gezien! En een vliegende vis) En een trip naar Turtle Reef en Stingray Point. Op de terugweg van de laatste kwamen we weer de dolfijnen tegen! En ze zijn weer een stuk met ze meegevaren. De excrusie met walvishaaien was echt bizar duur. Omgerekend zo’n 220 euro per persoon. Hebben we niet gedaan. Achteraf las ik op facebook dat ze ze niet eens hebben gezien. Krijgt geen garantie. De hele vakantie hebben wij op blote voeten gelopen. Geen slippers, echt blote voeten. Heerlijk. Snorkelliefhebbers zitten hier goed. Je kunt het hele eiland rondsnorkelen aan de binnenkant van het rif en bijna helemaal aan de buitenkant van het rif. Heel erg mooi. Wel jammer dat het koraal geen kleur meer heeft. We hebben gelezen dat dit in 2016 is gebeurd door een warme stroming in zee. Maar de hoeveelheid vissen maakt dit meer dan goed. We hebben echt van alles gezien. Haaien (zwartpunt haaien, een zusterhaai en een rifhaai), schildpadden, murenen, Nemo’s (clownvissen), picasso’s, papegaaivissen, napoleonvis, verschillende soorten roggen.….je kunt het zo gek niet bedenken.

Kortom…wij hebben een fantastische vakantie gehad! Echt een bounty eiland. Zoals je in de boekjes ziet. Spierwit strand, azuurblauwe zee en heel veel zon! Wij raden Embudu zeker aan.

• 8Jan v R13-03-2017

Prima hotel op prima eiland. Vrij dicht bij Male.

Prima hotel op prima eiland. Vrij dicht bij Male. Maar 45 minuten per boot. personeel is vriendelijk, zoals op alle eilanden waar we geweest zijn. Het eten was goed en gevarieerd. Soms was het niet warm genoeg. De bedden zijn te hard voor ons. Jammer dat er regelmatig een diesellucht op het eiland te ruiken was.

We kwamen om te snorkelen (het was ons derde bezoek aan de Malediven). We waren daarom erg teleurgesteld toen we ontdekten dat het koraal rondom het eiland voor 90% dood was. De mensen van het duikcentrum vertelde ons dat dit was veroorzaakt door El Niño en de klimaatverandering. Vanaf april 2016 is het achteruit gegaan. Er zijn nog steeds veel mooie vissen te zien, maar het koraal ziet er grauw uit. Snorkelen is eigenlijk maar aan één kant van het eiland (ZW) goed mogelijk. Aan de andere kant (NO) is teveel golfslag en teveel stroming aanwezig om lekker te kunnen snorkelen. Daarom raden we kamers 1 tot 30 aan; wij hadden kamers 15 en 16.

Wifi is alleen beschikbaar bij de receptie, en is vrij duur: naar wat ik me herinner $10 voor 2Gb, en je moet dat binnen twee dagen gebruiken. Maar je kunt bij de receptie een lokaal Sim kaartje kopen: $25 voor 2GB, of $35 voor 4 GB, en dat is een maand geldig. En het werkt not vrij snel ook.

Hotel Embudu Village info

Het complex