Hotel Club Rannalhi

8,1

26 reviews over Hotel Club Rannalhi in het Nederlands

wat een paradijs

Georgette en René, 28-12-2017

Wat en paradijs! Je wordt als toerist echt in de watten gelegd. Met gratis wifi ben je de hele dag, als is het op bepaalde plekken, bereikbaar. Al staat dat in de brochure dat het tegen betaling is, maar dat is niet zo , het is gratis.

Je kunt rondom het eiland geweldig snorkelen en duiken. Haaien, roggen, schildpadden en de prachtigste vissen komen voorbij. En een compliment voor de keuken is zeker op z;n plaats! Wát een keuze en het smaakt allemaal even lekker. En als je toevallig jarig bent , je hoeft de datum niet eens door te geven, maar ze leggen je extra in de watten. Om de dag is er een een welkomstdrankje op het strand, ;s avonds om zeven uur met de heerlijkste coctails.

Er is een chinese masseur! Deze man is meer dan geweldig, goedkoper dan de spa en zeer kundig! Man en vrouw beheren het, ik ben geholpen door die man, maar ik wou dat het mijn buurman was...nooit meer ergens last van! Dus Zeker een aanrader.

Wij waren voor het eerst op de Maladiven, maar zeker niet de laatste keer.Als je van rust , zon, enorm helder water , prachtig strand en heerlijk eten en drinken houd, dan kunnen wij club Rannalhi van harte aanbevelen!

Wij hebben geboekt via touroperator Duitsland...dat was aanzienlijk goedkoper! ff volhouden want het wil je telkens doorverwijzen naar touroperator Nederland.

We hebben mensen gesproken die los van elkaar ticket, hotel en vervoer naar het eiland hebben geboekt! Zij waren meer dan twee keer zoveel geld kwijt dan dat wij waren.

FF een tip! Een huisje op het water lijkt fantastisch, maar je hebt weinig tot geen schaduw.

Wij hadden een kamer op de begane grond, en met vijf á zes meter stonden wij op het strand ( privéstrandje en wil je groter strand....ff klein stukje wandelen en je ligt op een mega wit strand) Het strandje voor de deur heeft voldoende schaduw, echt ideaal! Ik zou geen huisje op palen willen....

Ik zou zo terug willen....

Goed hotel

RemcoIrene, 30-9-2017

We hadden een waterbungalow en dat moet je eigenlijk gewoon doen, voor de optimale beleving. We werden vriendelijk ontvangen door de manager in opleiding, uiterst vriendelijk liep hij met ons mee naar de waterbungalow. De rest van het personeel is ook ontzettend aardig en heeft tijd voor een praatje. De duikschool is inderdaad best aan de prijs, maar wel goed om mee te duiken. Ze nemen de tijd hiervoor. De spa is ook prijzig maar hier valt te onderhandelen, over de prijs. We kijken terug op 4 fantastische dagen en kunnen geen minpunt noemen, ondanks dat hier toch wisselende ervaringen op staan zijn wij alleen maar positief. Neem wel all inclusieve, anders betaal je best veel.

Prachtig eiland

Martin Ottens, 18-6-2016

Wij hadden een kamer op het eiland. Nette kamer direct nabij de zee. Het eten was niet geweldig. Het snorkelen rond het eiland was ook prachtig. Haaien een rog en mureen en diverse vissen rond het eiland gezien. Wij hadden dit hotel als afsluiting van onze rondreis in Sri Lanka. Als we nog eens naar de Malediven gaan zouden we toch een luxer eiland uitkiezen.

Een paradijs

Snippert, 23-8-2015

Zoals iedereen wel weet, de Malediven is een paradijs op aarde. Geweldige stranden, prachtig water. Alsof je in een zwembad zwemt.

Boek in dit resort wel de waterbungalow, dit zijn prachtige huisjes met een eigen terras en een trapje waar je zo mee het water in kunt lopen.

Wij kregen een waterbungalow dat bestond uit 4 kamers. Wij zaten uiteraard bovenin zonder trapje of iets. Na een klacht ingediend te hebben kregen we een eigen waterbungalow met een raam in de vloer zodat je s'nachts de visjes kunt zien zwemmen door de verlichting die er onder is gebouwd. Heel bijzonder.

Personeel is wat kortaf hier maar met de Nederlandse standvastigheid krijg je heel veel voor elkaar!

Paradijs

Rens, 18-8-2015

Een echt paradijselijk complex. Wij hadden een waterbungalow, en hebben de vakantie van ons leven gehad. Hagelwitte stranden, blauwe zee, en een adembenemend koraalrif. De kamers op zee werden gerenoveerd, en wij hadden een vers gerenoveerde (er was te ruiken dat er recent geverfd was). Buffet is érg uitgebreid, en er bestaat zelfs de mogelijkheid om het ontbijt aan de kamer te laten bezorgen, kosteloos. De keuze is dan wel wat kleiner. Het is dan wel ALL-IN, maar niet alles is inbegrepen, maar dit wordt duidelijk uitgelegd. Airco is aanwezig op alle kamers. WiFi is ook aanwezig op wat locaties, maar dit is tegen betaling. 10 dollar per 24uur, of 30 dollar per week. Dit vonden wij erg duur gezien dat het erg slecht werkt. Wij zouden hier zeker terugkomen, een waar paradijs!

Paradijselijke ervaring

labeo_fleur, 30-6-2015

Dit is een waar paradijs! Wij waren er 10 dg in juni en hebben ondanks het laagseizoen fantastisch weer gehad (2x een korte regenbui). Vrijwel geen muggen.

Qua toeristen was het wat ons betreft precies vol genoeg. Voldoende vrije bedjes beschikbaar en veel privacy. In het hoogseizoen (nov-apr) schijnt het eiland helemaal volgeboekt te zijn.

Snorkelen is werkelijk fantastisch. Rondom het eiland, maar vooral bij Coral Garden. Pas op met stromingen en eb/vloed.

Excursies duur en kort maar heel erg mooi!

Op het eiland hoef je geen cash te hebben. Alles dat je daar gebruikt wordt op je rekening gezet en betaal je bij het uitchecken. Cash (USD) voor een fooitje wordt wel gewaardeerd. Het personeel is zeer servicegericht!

Het eten is ook voor vegetariërs prima!

Nadeel: als je rondkijkt, zie je op sommige plaatsen zandzakken die ter bescherming tegen de golven dienen, echter komen deze in de koralen terecht en in de takken van de bomen/struiken. Ook zijn er bedwantsen (kwamen we thuis achter).

Een droom!

Manouk, 2-10-2014

Zuid Malé Atol is echt een droomeilandje. Wij zijn hier 3,5 dag geweest als afsluiting van onze huwelijksreis (na een rondreis door Sri Lanka). Lang genoeg, het eiland is klein en bestaat alleen uit het resort. Ik zou wel alle stellen aanraden om een waterbungalow te nemen, dit maakt het plaatje helemaal af. Je hebt er privacy en een eigen steiger met trapje. Wij hebben geen strand gemist. Het enige nadeel is dat je een paar min moet lopen voor je drankje, maar dat is ook als je in het hotel zit. Onze dagen bestonden uit snorkelen, even opdrogen en een drankje bij de bar etc. De bungalow is ruim en van alle gemakken voorzien. Let wel op dat de minibar niet gratis is. Wel krijg je elke dag twee flesjes water. Het eten is er heerlijk, voor iedereen wat wils. Daarnaast hebben wij de entertainment juist wel leuk gevonden. Leuke live muziek en een gezellige beachparty. Over het duiken zijn wij ook erg te spreken, geweldige instructrice. Al zie je met snorkelen net zo veel hoor! Prachtig!

Geweldig.

A. Kant, 5-5-2014

Club Rannalhi is een goed en leuk hotel. Weinig opschmuck. Voelde als thuis. Zijn hier 4 nachten geweest, daarna rondreis Sri Lanka.

Komen hier zeker nog n keer terug.

Redelijk hotel

Ad, 27-10-2013

Het complex op zich is nogal verouderd en de inrichting is nodig aan vervanging toe en voldoet eigenlijk niet meer aan de eisen van deze tijd. Het atol waarop het hotel ligt is klein, in 10 minuten ben je het rondgeslenterd. Daarnaast zorgt het atol (met alleen maar zand) voor nogal wat zand in de hotelkamer en in bed (het is maar dat je het weet). Verder geeft het hotel je alle idylle die je van een vakantie op de Malediven kunt verwachten.

Leuk eiland en snorkelen, trage restau-service

M.Koetsier, 30-7-2013

Drie kwartier speedboat zuidwaarts vanaf Malé luchthaven. Fijne kamer (airco en fan) en prima badkamer (2 douches), koffie, thee en waterkoker (gratis), haardroger, Europese stekker/plugs, dagelijks ook aparte schone strandhanddoeken. Goede kamerschoonmaak. Gasten 50% Aziatisch - Chinees, 30% Westeuropees en 20% Oosteuropees en Russisch... van niemand overlast. Leuk eilandje. Geweldig snorkelen vanaf eilandje zelf, letterlijk voor de deur. Dat de all-inclusive formule enige beperkingen kent... ach... wat ons wél enorm stoorde was een slechte service in het restaurant (drankjes laat en nooit service met een lach). Eten zelf en keuze zeer acceptabel. Geen zwembad maar zelfs onze kleine van 7 heeft dat niet gemist. Nergens wi-fi! Neem met kinderen trouwens geen duurdere waterbungalow... dan geen strandje voor de deur. We zijn tevreden MAAR we zouden er niet graag zitten als het eiland vrijwel volgeboekt zou zijn i.v.m. aantal strandstoelen en drukte in restaurant.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Rannalhi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Rannalhi in Zuid-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Rannalhi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Rannalhi scoort een 8.11 uit 10 op basis van 28 reviews.