Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°26°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Anantara Veli Resort & Spa voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Anantara Veli Resort & Spa in het Nederlands

hemel op aarde

patrick liveyns
6-1-2012

Wij verbleven er in februari 2011, fantastische locatie. Vooral ook de mogelijkheid om te kunnen genieten van de restaurants op de andere eilandjes......gewoon super! Verder prachtige kamers met badkamer buiten.....verder ook een perfecte spa accomodatie gelegen op de lagune.

Geweldig!

Marie-Claire
15-7-2011

Negen dagen genoten van Beachvilla op Anantara Dhigu. In een woord: geweldig! Mooi huis met buitenbadkamer. Goed onderhouden! Heerlijk eten!Zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Er is zelfs een dokter aanwezig. Toen ik tijdens snorkelen buiten het rif een aanval van jellyfish (kwallen) kreeg, waarschuwde personeel aan boord al gelijk de dokter. Hij kwam snel naar ons huis, diende mij twee injecties toe en pijnstillers. Personeel informeerde later op de dag hoe het met mij ging. Paar dagen later durfde ik weer te snorkelen buiten het rif. Nu heerlijk kunnen genieten. Leuke bijkomstigheid: de kosten van de 1e mislukte snorkeltrip werden niet in rekening gebracht. Het resort heeft trouwens een aantal riffen in de ondiepe lagone en een spannend eigen huisrif. Daarnaast liggen er een aantal zeer boeiende riffen op minder dan 30 minuten varen met de boot. Met andere woorden: leuk snorkelen voor beginners en voldoende afleiding voor ervaren snorkelliefhebbers. Natuurlijk kan je ook duiken.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

paradijs op aarde

l.teselle
11-1-2011

Hebben een week verbleven in een deluxe sunset overwater bungalow. Veel privacy (in tegenstelling tot de waterbungalows, deze liggen dichter bij elkaar), prachtig uitzicht en rust. Je ziet de vissen onder je door zwemmen en stapt zo vanuit je terras in het water. Eten perfect, genoeg keuze, div restaurants. Kwaliteit ook erg goed! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam! Bad en bed regelmatig voorzien van rozenblaadjes etc. Private diner on the beach gehad; super romantisch! De combinatie van de natuur en het resort is zo ultiem dat wij er dit jaar weer naar toe gaan! Wisten niet dat er zoiets moois op aarde bestond!

Gereisd Met partner in februari 2010

van der Kaaij
28-6-2010

in 1 woord fantastisch wat een droomeiland, heerlijke stranden waar je denkt alleen te zijn en de restaurants echt super het personeel zeer vriendelijk en waar je ook komt ze zijn allemaal even aardig. De duikschool zeer goed en heb mijn padi gehaald en ook op een hele goede manier les gekregen.

Gereisd Met partner in Sat Jun 12 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader!!

Kerkhofs
20-4-2009

Begin april, helaas wel verschillende dgn met regen en onweer. Ondanks dat vinden wij het een aanrader. Het is er zo mooi en het eten is super vooral de restaurants op het water. De spa is de moeite waard. Wij hadden een strandhuis met een buiten badkamer Super!!

Gereisd Met partner in april 2009

Honeymoon om nooit te vergeten!!!!

i.wilmot
22-3-2009

Anantara resort is ronduit geweldig!! Wij hebben onze honeymoon hier beleeft en dat was een groot succes. We hadden een Beach bungalow met sun set vieuw, een echte aanrader. Veel privacy en een geweldig uitzicht en een prive strand voor je deur. De water bungalows zien er veel dichter op elkaar gebouwd uit en je kunt niet bij je eigen bungalow op het strand liggen. Het eten is heel goed en er is keuze zat uit verschillende restaurants. Wij hebben gekozen om geen vol pension te doen en dit is ons uitstekend bevallen (Ontbijt zit er wel altijd standaard bij). Je kan zonder vol pension in alle restaurants eten waar je maar wil. En uiteindelijk ben je niet duurder uit. Alles is op dit resort tot in de puntjes verzorgd en de bediening is ontzettend service gericht: Niets zal je ontbreken op dit resort. Je word behandeld als Koning of Koningin!!

Gereisd Met partner in maart 2009

2008

Keurig verzorgde bungalows

Stan Liebregts
11-2-2008

Keurig verzorgde bungalows. Bijzonder vriendelijke bediening. Alles was prima geregeld direct na de aankomst op het vliegveld. Goede restaurants met goed eten. Keurig verzorgd ontbijtbuffet. Kortom een geweldige vakantie in een top hotel.

Gereisd Familie in Mon Feb 11 2008 16:17:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

in een woord geweldig

R.van Ingen
23-8-2007

in een woord geweldig...waterbungalow gehad met sunset vieuw heerlijk...kamers perfect alle faciliteiten aanwezig... espressso apparaat wijnkoelkast aansluiting ipod.. noem maar op..waterbungalows met heel veel privacy...eten heerlijk... reuze keuze...AANRADER!

Gereisd Met partner in maart 2006

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Lunchpakketten, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten, Materiaalverhuur, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anantara Veli Resort & Spa in Zuid-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anantara Veli Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.