Hotel Kuramathi Island Resort (Blue Lagoon, Cottage Club, Village)

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°27°
Hotel Kuramathi Island Resort (Blue Lagoon, Cottage Club, Village)
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Kuramathi Island Resort (Blue Lagoon, Cottage Club, Village) voor je op een rij gezet:

Laatste review

Lizzy Strabbing,
28-11-2018

Geweldige bestemming. All inclusive en je kan overal heerlijk eten. 13 restaurants en allemaal steengoed. Aankomst is al geweldig, hoe je ontvangen wordt, vriendelijke mensen en een prachtige omgeving!

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Airco

60 reviews over Hotel Kuramathi Island Resort (Blue Lagoon, Cottage Club, Village) in het Nederlands

Lizzy Strabbing,
28-11-2018

Een locatie en luxe om nooit meer te vergeten

JZ,
28-4-2018

Vele verschillende restaurants

Meerdere zwembaden en barren

Fantastische ervaring in een tropische bountysfeer

Leo van Veen,
14-4-2018

De Malediven zijn nog steeds een waanzinnige en onovertroffen bestemming. Het leuke is ook dat er rond de eilanden allerlei excursies zijn te boeken en dat je ook op eigen houtje met de Local Ferry andere eilanden kunt bezoeken.

Geweldig ❤️

Tamara,
10-4-2018

Dat het elke cent waard is en je dit absoluut een keer in je leven moet meemaken.

Zeldzaam mooi !

Femke,
3-1-2018

Alles was geweldig ! Het eten,ontbijt,lunch heerlijk,wij hadden het all inclusive +select pakket dan kun je iedere dag in een ander restaurant dineren a la carte,echt een aanrader.

De kamer was netjes en heel schoon!

Personeel heel behulpzaam en aardig.

Alle drank die je kunt bedenken hebben ze.

Strand is prachtig,de zee is een tropisch zeeaquarium,je moet daar echt gaan snorkelen.

Best "veel" gasten (750) op het eiland ,maar daar merk je niks van...

Champagne bar/loft zwembad heel leuk om te zitten/liggen.

Vleerhonden,hagedissen,krabbetjes ,reigers,babyhaaien zie je de hele dag....

Hier moet je gewoon een keer naar toe !

Ik wil ik echt terug!

A dream come true........

Marielle,
3-10-2017

Wat een geweldig resort! Alles klopt gewoon. Heerlijk eten en drinken, super vriendelijk personeel, geweldig mooi ingerichte villa, heerlijke bedden en geweldige service! Het is een feestje om daar te mogen te zijn. Er heerst een serene rust over het eiland, 's ochtends wakker worden en uitkijken over de Indische oceaan, heerlijk! De villa wordt twee keer per dag schoongemaakt, de minibar wordt ook 's avonds nog eens aangevuld. Het eten is geweldig, keuzes te over, ook in het buffetrestaurant. En het personeel is allemaal even behulpzaam en vriendelijk én in voor een persoonlijk babbeltje!

Paradijs

Daphne,
25-3-2017

Wat een heerlijk en relaxt resort. Vooral in de a la carte restaurants gaan eten. Buffet is niet bijzonder.

Villa's zijn prachtig. De rijhaaien zwemmen onder je huis door.

Vergeet niets, want bv zonnebrandcreme is belachelijk duur.

Een droomreis....alles klopte!

katrien,
23-1-2017

Het is inderdaad zoals op plaatjes....elke dag 'wauw' beleving..hebben onze trouwbelofte vernieuwd na 30 jarig huwelijk! Een sprookje....Gastvrij, voortreffelijke keukens op sterren niveau....( zeker al incl select bijboeken, dan kan je elke dag op sterren niveau eten....super!!!) Hadden beachvilla met jacuzzi, aan het strand,, V5 huisjes, ideaaal, zo uit huisje het strand op en de blauwe zee in....echte eiland beleving.......Geen minpunt op Kuramathi......Super!!!!

Zeker watervliegtuig en duikboot excursies boeken, zooo bijzonder! Bedden wat aan de harde kant, maar is op te lossen door de matrasjes vd ligbedden of bank erop te leggen als topdekmatras!

Super bestemming!!

MarkenWendy
9-4-2014

Mijn vrouw en ik moesten en zouden naar de Maledieven voor onze honeymoon. Na een bezoekje aan Zoover en touroperator waren we eruit. Het moest Kuramathi worden...

Alles klopt gewoon, mooie villa's met alle voorzieningen en goed onderhouden!. Het eten in de restaurants is perfect! Wees geen krent en boek gewoon het All inclusief, je kan zo de hele dag a la carte eten en alcohol drinken!!..

Het personeel is over de top gastvrij en professioneel. Ze laten je echt het tropische eiland gevoel mee maken...

Als vlieger bij een europese airline kom ik in diverse goede hotels, het verbaast mij dan ook dat Kuramathi maar 4 sterren heeft. Kuramathi verdient 5 sterren deluxe!!! Luister niet naar de haters...het is echt perfect!!

Heerlijk, maar geen gastvrij afscheid

Ferrie en Joyce
11-10-2013

Een heerlijke vakantie gehad! Bij aankomst ontvangen met een ijskoud doekje en cocktail. Wij hadden een deluxe beachvilla met jacuzzi, een echte aanrader want je zit direct aan het strand. De kamer werd 2x per dag schoongemaakt en van nieuwe handdoeken voorzien. Wij hadden de select all inclusive, zodat we ook in de a la carte restaurants konden eten. 2x bij Island Barbecue gegeten en de Steak Diane besteld; die is voortreffelijk! Het water is ontzettend helder en zoals de plaatjes eruit zien, zo ziet het er ook in het echt uit. Voor het snorkelen is het wel aan te raden een reddingsvest en flippers te gebruiken, want er staat best een sterke stroming. Een groot minpunt wat ons niet bekend was: op de dag van vertrek check je om 12.00u uit (= normaal), maar dan vervalt ook gelijk het all inclusive. Onze transfer naar Male was pas om 16.30u, dus van 12.00u tot die tijd moest je gewoon gaan betalen! Je wordt heel gastvrij ontvangen, maar bij je vertrek is het DOEI! Beetje jammer..

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kuramathi Island Resort (Blue Lagoon, Cottage Club, Village) in Rasdu / Rasdhoo Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kuramathi Island Resort (Blue Lagoon, Cottage Club, Village) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Kuramathi Island Resort (Blue Lagoon, Cottage Club, Village)