Hotel Coconut Village

3 reviews over Hotel Coconut Village in het Nederlands

Een fantastische droomvakantie!

Bijen
5-4-2009

De prijs-kwaliteitverhouding was uitermate goed.

Ontvangst met een cocktail terwijl je van de een in andere verbazing valt van de mooiigheid en uitmuntende service. Op ieder van de drie 'delen' op het eiland (village, cottage en lagoon) is er een 'main restaurant', waar de all-inclusive voor geldt. Wil je eten bij de andere restaurants, wat absoluut overbodig is, krijg je korting op eten en drank. Het eten was voortreffelijk, 3x per dag een uitgebreid buffet met a-la-minute-bereiding en goede service! Het huisje in de village was ook mooi, aan het strand gelegen met een buitendoche en 2x per dag wordt het schoongemaakt! Kortom; een super vakantie voor mensen die houden van snorkelen, duiken, een lekker drankje, goed eten en bijkomen!

2004

Wij verbleven in de Coconut Club waterbungalow en hebben er een prima vakantie gehad. Minpuntje was dat er geen AI mogelijk is, alleen volpension. De rekening bdroeg na twee weken dus meer dan 1500 dollar, en we hebben slecht 4 cocktails besteld... Je kunt beter AI gaan in de Village ( ook leuke bunganlows), of in de Blue Lagoon. Verder een geweldige plek en een droomvakantie...we gaan zeker terug ( voor de 3e keer).

2003

Super eiland! Vriendelijke mensen die alles voor je willen

Silvia van Waardenburg
29-9-2003

Super eiland! Vriendelijke mensen die alles voor je willen doen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coconut Village in Rasdu / Rasdhoo Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coconut Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coconut Village scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.