Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°28°
Hotel Thulhagiri Island Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Thulhagiri Island Resort voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Thulhagiri Island Resort in het Nederlands

Fantastische tijd gehad!

Babs
30-9-2014

Wij zijn hier eind begin september geweest en hadden prachtig weer, ondanks het regenseizoen.We hadden een waterbungalow, is het geld meer dan waard.Kamers waren schoon en fris.Ieder dag schone handdoeken en strandlakens. Minpunt waren de enorm harde bedden.Personeel vonden we erg vriendelijk,overal.Strand is adembenemend,de zee heerlijk warm en kraakhelder.Helaas wel wat weinig parasols op het strand waardoor je met meerdere gasten onder 1 parasol moest liggen.De strandbedjes zijn plastic en dus hard.Dit is ook wel een verbeterpunt.Eten was goed en voldoende keuze.Gek was wel dat de salades en andere koude hapjes niet gekoeld stonden.Wij hadden all-incl. maar vonden dat qua eten erg beperkt.Er zijn veel Vietnamezen en Chinezen daar.Een enkele Duitser. De sfeer is top! Er is gratis WiFi in de lobby waar heerlijke zitjes staan en regelmatig wat animatie is.Een vakantie voor de rust zoeker.Wij zouden graag nog een keer terug gaan,het is er fantastisch!(als ze de bedden vervangen ;-)

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veel ste veel geld

nancy jansen
19-8-2014

We hebben enorm veel geld betaald om de laatste 4 dagen van onze huwelijksreis (na een rondreis door sri lanka) te eindigen op de Malediven. De Malediven zijn geweldig. Het strand de zee de vissen, precies zoals op elke foto. Het hotel was een echte tegenvaller. De watervilas zijn verouderd en onder de regendouche kreeg je je haren niet uitgespoeld. Het toilet spoelde niet door en werd niet goed gemaakt, dit na drie keer te moeten melden. De deur ging niet op slot. Ze zouden het maken terwijl we gingen eten. Bij terugkomst was de deur gewoon open. Op het strand plastic bedjes en bij het buffet een rij van 50 mensen. Verder was het dinner van 19.30 tot 21.00. Tegen 20.30 werd alles al opgeruimd en hielde de showkoks op. Nogmaals het malediven plaatje was geweldig! Echt een super locatie. Maar veel ste veel geld betaald voor dit hotel.

Gereisd Met partner in Fri Aug 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Yp en Irene
11-5-2014

Met een speedboot word je vanaf de aankomsthal in 25 minuten naar het resort gevaren. De watervilla [geen muggen] was sfeervol ingericht. Er stond een koelkastje en er was thee en koffie aanwezig. De badkamer[met regendouche, bad, toilet en dubbele wasbak] was ook buitenom vanaf het terras bereikbaar. Er was genoeg kastruimte met kleerhangers. Prima bed. Iedere dag schone handdoeken en strandlakens. Op het ruime terras met veel privacy en eigen trap naar het water stonden ligbedden. De maaltijden waren in buffetvorm en erg goed. De drankjes waren betaalbaar. Zelf kiezen wij de volgende keer voor halfpension. Je kunt voor een redelijke prijs een lichte lunch kopen. Het personeel is erg aardig. Snorkelen kun je beter vanaf het strand doen, mooier koraal en veel vissen! Kortom, wij gaan graag weer een keer terug.

Gereisd Met partner in mei 2014

Zeer mooi, relaxed.

Dotty
12-7-2013

Wij verbleven in een waterbungalow met het rif recht voor ons neus. Echt prachtig en de snorkelspullen kun je gewoon bij de receptie krijgen. Inrichting van de bungalows een beetje verouderd, maar goed te doen. Wat heerlijk is dat het hotel maar zo'n 20 minuten met boot verwijderd is van het vliegveld. Het is een klein eiland met veel beachhuisjes en in het midden het grote restaurant met bar en ander vertier. Het gekke is dat je helemaal niet merkt dat er soms 200 mensen rondlopen. Aan de linkerzijde het spierwitte zandstrand met ook een klein barretje en andere waterport activiteiten. Verder overal wilde parkieten, heel leuk om te zien. Ze serveren supergoede cocktails en erg goed eten, voor ieder wat wils . All inclusive is absoluut een aanrader. De mannen die de kamers schoonmaken zijn een beetje te relaxed, maar goed. Je beddengoed wordt maar 1 keer verschoond in 1 week, dat vond ik minder. Maar verder....alles super en je kan gewoon heerlijk jezelf zijn....

Gereisd Met partner in juli 2013

Bounty-eiland

Lars
26-6-2013

Wij zijn in juni 8 dagen op Thulhagiri geweest met z'n 2en. Wat een super eiland! We hadden een waterhuisje, waar je 's nachts de zee hoort golven, geweldig! Huisje was lekker ruim, groot bed met een klamboe (op kamer geen last van muggen, op het strand wel). Lekkere ligbedden op het strand, waar je de handdoek van het huisje mee naartoe mocht nemen. De all-inclusieve service was prima, voordat je je drankje op had kwam de ober al vragen of je een nieuwe lust. De obers waren sowieso allemaal aardig, allemaal in voor een praatje, moeten alleen even beetje loskomen, dit omdat veel bezoekers norse Russen of asociale Aziaten zijn! Het eten was heerlijk, 35 verschillende gerechten geteld tijdens het diner. Voor het ontbijt stond o.a. een kok een heerlijk ommelet voor je te bakken, 's middags kon je o.a. een lekker bord vol laten wokken voor je neus. Het eiland was lekker klein en overzichtelijk, hier kun je echt heerlijk genieten, zeker weten een aanrader, vooral als huwelijksreis!

Gereisd Met partner in juni 2013

Paradijs gevonden

Anna en Dolf
20-2-2013

Een heel mooi klein eiland, zeer vriendelijk personeel dat er alles aan doet om het de gasten zo fijn mogelijk te maken. Kamers worden twee keer per dag schoongemaakt, huisjes liggen op paar meter van het strand. Er is een erg gezellige ruimte waar iedere avond wat te doen is, van een simpele crabrace tot een liveband waar carlos santana wel in mee leek te spelen, all inclusive is ook echt allinclusive, en voordat je je drankje op hebt komt er alweer iemand vragen of je nog wat wil, ook leuke bar op het strandje. Eten is ook prima, er is volop keus. De tocht per speedboot is 25 minuutjes, leuke ervaring, en omdat wij een vlucht s'nachts terug hadden werden wij om acht uur s'avonds in het donker teruggebracht, werd speciaal voor ons gevaren, we waren de enige, maar dat kostte niets extra's wat ik ergens las. Voor kinderen iets minder geschikt, er waren er wel een paar, maar daar is geen speciaal vermaak voor. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met partner in februari 2013

Stukje paradijs...

Bogeyz
1-8-2011

Snorkelen, zonnen, genieten van waanzinnige buffets, snorkelen, zonnen en opnieuw naar het buffet. Geen discotheken, geen herrie... een stukje paradijs !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2006

Perfekt romantische plek, mooiste van de wereld

petermarjon
27-7-2010

Wij hebben hier in een huisje gezeten en dromen er nu nog over, 6 jaar later. De meest fantastische plek op aarde, met een droomwereld onder water aan je voeten. Als je hier niet romantisch bent, dan kan je het vergeten. Wij hebben hier een huwelijksreis naar toe geboekt en geen moment spijt. In de zee hebben we van mooie vissen, tot haaien, schildpadden en een manta rog gezien, al snorkelend.

Gereisd Met partner in september 2004

heerlijk eiland

Nicole
21-5-2010

Het is een klein eiland, redelijk vol gebouwd met huisjes. De kamer is ruim met TV en airco. De badkamer is zeer ruim, maar wel met "open lucht"ramen waardoor het zeer vochtig bleef. Ook zat er 2 keer een grote kakkerlak, die ik met spuitbus, aanwezig in de kamer, heb gedood. Er zijn ook huisjes op een minder goede locatie op het eiland. Helaas waren er ook muggen. Het restaurant was prima. Elke middag/avond een buffet met genoeg afwisseling en lekker. De duikschool was goed geregeld, maar prijzig.

Gereisd Met partner in mei 2010

Valt wat tegen

F.M.van Eerdenburg
14-3-2010

Wij hebben Thulhagiri geboekt vanwege de goede beoordelingen.Uiteindelijk vonden we het tegenvallen.De kok uit oostenrijk werkt er al 17 jaar en zo smaakte ook het eten,weinig tot geen variatie.De kamers worden niet echt schoon gehouden,even vegen en het bed opmaken en klaar zijn ze.Wij hadden halfpension en dat is prima.De drankjes zijn niet extreem duur en de beperkte lunchkaart voldoet.Onze voorkeur gaat uit naar een ander eiland.Ik zou zeggen 2 is genoeg voor dit resort.

Gereisd Met partner in maart 2010

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Tours, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thulhagiri Island Resort in Noord-Malé Atol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thulhagiri Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.